جانشین انتظامی گلستان:

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری عاملان ضرب و جرح و اقدامات هنجارشکنانه در استان خبرداد.

عاملان هنجارشکنی روزهای اخیر گلستان دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24، سرهنگ فرزاد تاجره بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر راه بندان و رقص و پایکوبی و رفتارهای ناهنجار چهار نفر در نیمه شب پنجشنبه در یکی از زیرگذرهای گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، عصر روز جمعه در عملیات هایی موفقیت آمیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: متهمان در تحقیقات اولیه اعلام داشتند که در مسیر بازگشت از روستای زیارت، در وسط زیرگذر توقف و اقدام به رقص و پایکوبی و رفتارهای ناهنجار کرده اند.

تاجره با اشاره به اینکه هر چهار نفر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: انجام اینگونه رفتارهای ناپسند موجب آزرده خاطر شدن شهروندان قانونمدار شده و برخورد قانونی با اینگونه افراد مطالبه ای عمومی است.

دستگیری عاملان مزاحمت برای یک خانم در گرگان

جانشین فرمانده انتظامی گلستان همچنین گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسیمبنی بر درگیری در یکی از میادین گرگان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان به محل اعزام شدند.

تاجره افزود: با حضور پلیس مشخص شد فردی حین رساندن دخترش به محل اعزام به کوهنوردی متوجه مزاحمت چهار نفر از سرنشینان یک دستگاه سمند برای یک خانم می شود که در همین لحظه برای دفاع از خانم به سمت متهمان می رود.

وی گفت: سرنشینان سمند با این شهروند درگیر و پس از ضرب و شتم وی اقدام به فرار از صحنه می کنند.

تاجره خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز که با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی وقفه پلیس، هر چهار متهم در کمتر از ۶ ساعت طی چند عملیات جداگانه در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

دستگیری عامل نزاع و درگیری در یک کافه

تاجره همچنین بیان کرد: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر درگیری در یکی از کافه های گرگان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران موفق شدند با انجام اقدامات تخصصی و بررسی های میدانی، عامل اصلی نزاع را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در بررسی سوابق متهم، مشخص شد وی از مجرمین سابقه دار بوده و به مدت بیش از یک سال متواری و تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی بوده است.

تاجره خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار