جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برگزاری مراسم متمرکز ارتحال امام (ره) و گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد در شهرستان های گلستان در نظر گرفته شده است.

برنامه های «۱۴ و ۱۵ خرداد» در گلستان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، نجیب الله تاری  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(رحمه الله علیه) گفت: بخشی از هویت انقلاب اسلامی مرهون تلاش های امام خمینی (رحمه الله علیه) است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: سی و دومین سالگرد ارتحال امام(رحمه الله علیه) را در حالی برگزار می کنیم که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را در پیش رو داریم و تمام اهداف بزرگداشت این دو مناسبت در تاریخ انقلاب اسلامی برای سالجاری این است که بتوانیم نخست به تبیین اندیشه های بلند معمار کبیر انقلاب و آرمان های شهدای گرانقدر 15 خرداد بپردازیم و در مرحله دوم زمینه ساز مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح باشیم.

تاری بیان کرد: امسال از بستر فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و رسانه با توجه به شرایط اپیدمی کرونا برای بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز بهره خواهیم گرفت و ستاد بزرگداشت در نظر دارد در هر شهرستان نیز یک برنامه متمرکز حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند.

وی به تقارن این ایام با شهادت امام صادق (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: سیاست و رویکرد ما در بزرگداشت این دو برنامه تعطیل ناپذیر بود و تلاش خواهیم کرد با محوریت حفظ سلامتی مردم این برنامه ها را اجرا کنیم.

این مقام مسئول به فضاسازی محیطی توسط شهرداری ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: با طراحی و تولید اقلام تبلیغاتی این مهم در سراسر استان رقم می خورد.

تاری بیان کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام (رحمه الله علیه) در شهرستان های گرگان در (13 تا 15 خرداد) برگزار می شود و این مراسم در گرگان در پنجشنبه (13 خرداد) و در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (علیه السلام) با حفظ پروتکل های بهداشتی و حضور مردم مومن و انقلابی، بسجیان و هیئت های مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت این ایام شب شعر، نمایشگاه مجازی، مسابقات فرهنگی از صحیفه و وصایای امام (رحمه الله علیه) در فضای مجازی، شبکه استانی و به صورت پیامکی در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار