فرمانده سپاه نینوا؛

فرمانده سپاه نینوا با گلایه از برخی فعالیت ها در شبکه های اجتماعی جهت گرفتن پست ومقام در استان، خواهان حضور مدیری مردمی و انقلابی در مسند استانداری گلستان شد.

آنهایی که دعوای پست و قدرت راه انداخته اند تا حالا کجا بودند که امروز پیدایشان شده؟/باید شخصیتی ملی و انقلابی در مسند مدیریت استان گلستان حضور یابد

به گزارش گلستان24؛روز گذشته سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در بین جهادگران ستاد مردمی خدمات رسانی، در خصوص نبود تصمیم گیری واحد در استان گلستان،اظهار کرد:استان ما امروز مدیریتی واحد ندارد.

وی بابیان اینکه حتما باید در مسند مدیریتی استان ما چهره ای انقلابی،مردمی و خدوم باشد،خاطرنشان کرد:انسان سیاسی نمیتواند این بحران را جمع کند چرا که انسانی که دنبال حزب باشد می گوید با ما یا برما و یک بخش حتما همراهیش نخواهد کرد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان،یادآور شد:بنده به همه گفتم باید شخصیتی انقلابی و ملی بدون حاشیه که با ما و برما نداشته باشد و مردم را ولی نعمت خود بداند بیاید و بتواند مدیریتی قوی در این استان اجرا کند واین بحران را به سرمنزل برساند.

سردار معروفی با اشاره به برخی از فعالیت ها در شبکه های اجتماعی،تصریح کرد:تعجب میکنیم در فضای مجازی یک عده جنگ قدرت دارند در جایی که ما نیازمند نوکری و خدمت به مردم و انقلاب خود هستیم،دعوای سهم خواهی دارند.

باید فکر انقلاب و مردم بود باید توجه به اهداف دشمن داشت باید فکری برای مردم بکنیم که چگونه رسالتمان را انجام دهیم، واقعا از بعضی چیز ها که انسان می بیند احساس می کند که چقدر بعضی از حرف ها حقیرانه است.

وی بابیان اینکه این مسئولیت ها کمر انسان را می شکند،یادآور شد:انسان ها باید با تکلیف و رسالت به سمتش بروند نه با اصرار،دعوا،حزب و گروه آن هم در این موقعیت که استان ما به یک آرامش وانسجام نیازدارد.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در پایان،خاطرنشان کرد:این گلایه ما است به عنوان جبهه انقلاب اسلامی،شما کجا بودید که حالا پیدا شدید به جای این که آرامش و انسجام مردم را درست بکنید دعوای پست و قدرت راه انداخته اید.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار