کارآفرین اهل سنت گلستانی گفت: مهم‌ترین برنامه دولت یا رئیس جمهور جدید توجه به تاکیدات فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از تولید داخلی باشد.

 دولت آینده در رفع موانع تولید داخلی اهتمام جدی ورزد/ حمایت از تولید داخلی مهم‌ترین برنامه دولت جدید باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ بنیامین قجقی کارآفرین جوان و تولید کننده نمونه گلستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: رفع موانع تولید داخلی یکی از مهمترین عوامل در حمایت از تولید و رسیدن به جهش تولید بوده و انتظار است دولت جدی این عامل را در برنامه‌های مهم و اولویت‌دار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به جهش تولید و استقلال کشور در همه حوزه‌های تولید توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید نیاز است.

کارآفرین جوان اهل‌سنت استان گلستان با بیان اینکه دولت فعلی توجهی به موانع تولید و شعار سال توسط مقام معظم رهبری نداشته است، خاطرنشان کرد: یکی از موانع جدی در حوزه تولید قطعی برق در فصل گرما و روزهای اخیر است که متاسفانه دولت فعلی توجهی به اینگونه موانع در راستای حمایت از تولید نداشته است.

وی تسریع در پرداخت تسهیلات هدفمند و حمایت بیمه‌ای از کارفرمایان و تولیدکنندگان را از انتظارات خود از دولت جدید عنوان کرد و گفت: دولت فعلی در بخش‌هایی مانند پرداخت تسهیلات، حمایت مالیاتی و حمایت بیمه‌ای قول‌های مساعدی داده اما تاکنون به آن عمل نکرده و انتظار داریم با تمام شدن این دولت و روی کار آمدن دولت جدید این موارد مورد توجه قرار گیرد.

قجقی بیان کرد: تولیدات ما در حوزه سیستم‌های گرمایشی به صورت هیترهای لوله‌ای و سرامیکی بوده که در فضاهای باز، رستوران‌ها و صنعت کاربرد دارد.

وی ابراز کرد: تولیدات «هیتر سرامیکی» برای نخستین بار در ایران در گنبدکاووس تولید شده و کیفیت تولیدات یکی دو شرکت فعال در کشور با کیفیت تولیدات ما قابل رقابت نبوده و نمونه خارجی آن به دلایل مشکلات موجود وارد نمی‌شود.

کارآفرین جوان اهل‌سنت گلستانی با اشاره به توسعه کار خود در سال جدید ادامه داد: اگر دولت از تولیدات ما حمایت کند این کار توسعه یافته و تولیدات ما از حدود ۸۰ دستگاه در سال به حدود ۲۰۰ دستگاه افزایش پیدا می‌کند و به تبع با افزایش تولید اشتغالزایی ما نیز دو برابر خواهد شد.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در این واحد تولیدی از ۵۰ میلیون تومان به بیش از ۷ میلیارد تومان با هزینه شخصی رسیده است و انتظار می‌رود دولت جدی از تولیدکنندگان واقعی در کشور حمایت لازم را داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار