استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: اگر از تاریخ آسیب شناسی نکنیم باید هزینه های گزافی بپردازیم و این امر تنها در مسائل سیاسی نیست و در توسعه کشور هم ضروری است.

آسیب‌شناسی تاریخ برای توسعه کشور ضروری است

به گزارش پایاه خبری تحلیلی گلستان24، هادی حق شناس پیش از ظهر سه شنبه در آیین رونمایی از کتب دفاع مقدس در گرگان اظهارکرد: اگر تاریخ را به خوبی مطالعه می کردیم بسیاری از حوادث تکرار نمی شد.

استاندار گلستان افزود: بسیاری از حوادث در تاریخ تکرار می شود و اگر ما برای تاریخ وقت می گذاشتیم به دستاوردهای بیشتری دست می یافتیم.

وی اضافه کرد: شرط داشتن هویت این است که تاریخ داشته باشیم و اگر تاریخ را ندانیم باید هزینه های گزافی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: در گلستان هم چره‌های بزرگی در طول تاریخ زحمت کشیدند که باید به مجاهدت‌های آنها بپردازیم.

استاندار گلستان ادامه داد: اگر از تاریخ آسیب شناسی نکنیم باید هزینه های گزافی بپردازیم و این امر تنها در مسائل سیاسی نیست و در تمام پروژه ها و سازه ها هم است.

حق شناس عنوان کرد: از وزارت اطلاعات بابت این حرکت در نشر کتب اسلامی تشکر می کنم زیرا وضعیت حال ما در گذشته است و وضعیت حال ما می تواند در آینده هم باشد.

وی اضافه کرد: ۱۶ قوم در گلستان در مسالمت آمیزترین حالت زندگی می کنند و زندگی آرامی دارند که باید آنها را در کنار سایر مواهب طبیعی و اقلیم های گلستان شناخت.

حق شناس بیان کرد: رونمایی پنج جلد کتاب تلنگری خواهد بود که هم به مبارزات انقلاب توجه کرده و هم به سایر برهه های حساس تاریخی دیگر بپردازیم.

وی در پایان با توجه به توان تولیدی گلستان تصریح کرد: اگر گلستان در سه ماه گذشته به تولید مرغ نمی پرداخت، تهران دچار بحران می شد و یک سوم مرغ آن از گلستان تامین می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار