بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس گلستان به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


بهره برداری از باغ موزه دفاع مقدس گلستان نیازمند اعتبار

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ طرح جانمایی ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان گلستان سال۸۵ ارایه شد و از سال۸۹ با برآورد هزینه اولیه ۴میلیارد تومانی شروع بکار کرد.

طرح فرهنگی حوزه دفاع مقدس گلستان در تپه نور الشهدا و مجاورت گلزار شهیدان گمنام واقع در ناهار خوران گرگان با مساحت یک هزار و ۶۵۶متر مربع و زیربنای ۴هزار و ۱۷۹متر مربع اجرا می‌شود.

این مرکز فرهنگی شامل سالن تاریخ شفاهی و راویان، بخش هنری و سینمایی، گالری آثار دائمی و دوره ای، کتابخانه و مرکز جامع اسناد و مدارک دفاع مقدس و دیگر بخش‌های تخصصی مربوط به نمایش وقایع روز‌های اوج پیروزی انقلاب در گلستان و نیز دفاع همه جانبه توسط ارتش، سپاه، جهادسازندگی، ژاندارمری، بسیج، نیرو‌های مردمی، اقشار و صنوف است.

ساخت باغ موزه دفاع مقدس گلستان که از محل اعتبارات ملی تامین هزینه می‌شود، چند نوبت به علت تاخیر در تزریق اعتبار، متوقف، اما با پیگیری صورت گرفته از سوی مسئولان ذیربط دوباره از سر گرفته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با بیان اینکه بودجه‌های اختصاص یافته برای تکمیل این طرح، کافی نیست افزود: برای بهره برداری از این طرح به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سرهنگ پاسدار محمدرضا کاظمی از خیرّان خواست که به تکمیل این طرح کمک کنند.

لینک مشاهده فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار