حجت الاسلام یازرلو:

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر اظهار کرد: برای حل مشکلات نیازمند به یک رئیس جمهور با رای بسیار بالا هستیم؛انتخابات 1400 زمان بیعت و تجدید میثاق با ولایت، شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است


انتخابات 1400 زمان بیعت و تجدید میثاق با ولایت، شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر بیان کرد: یکی از مصادیق حقوق عامه و حقوق شهروندی در رابطه با مسئله مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان در مردم‌سالاری دینی، انتخابات است که علاوه بر حق، یک تکلیف شرعی و الهی است که به طور صریح امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و قانون اساسی بر آن تأکید کرده‌اند و قرآن کریم نیز بر تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان تصریح کرده است: «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ».

 

وی در ادامه گفت: دشمن همواره به دنبال این بوده که مردم را از حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی کنار زده و میان مسئولان و حاکمیت و مردم فاصله بیندازد. وقتی مردم در تعیین سرنوشت خود اثرگذار نباشند، قطعاً بیگانگان برای آنها تصمیم می گیرند و تحت سلطه دشمنان قرار خواهند گرفت.

یازرلو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات چند پیام دارد؛ اول اینکه نشان می‌دهد مردم نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و با حضور خود اعتمادشان را به ساختارها، با وجود همه انتقادات و گلایه‌ها، ابراز می‌کنند، دوم اینکه حضور حداکثری اقتدار ملی را تقویت می‌کند و سوم اینکه امکان و راه نفوذ و خودنمایی دشمنان را می‌بندد و از این طریق استقلال، آزادی و قدرت ملی حفظ شده و ارتقا می‌یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر در ادامه تأکید کرد: برای حل مشکلات نیازمند به یک رئیس جمهور با رای بسیار بالا هستیم و اگر می‌خواهیم اقتدار کشورمان را بالا برده، گره‌های امروز را باز کرده و مسیر را برای حل مشکلات هموار کنیم، مشارکت بسیار بالا در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در پایان اذعان کرد: انتخابات 1400 زمان بیعت و تجدید میثاق با ولایت، شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی است و اگر ملت عزیز ایران  یک مشارکت خوب و خیره کننده را به ثبت برسانند، امنیت در کشور تضمین شده خواهد بود؛ 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار