نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: مشکلات کشور قابل حل است و در انتخابات نباید مردم به وعده های داوطلبان رای بدهند و برنامه های آنان را بررسی کنند.

مشکلات کشور قابل حل است/ آن چیزی در فلسطین رقم می خورد جنایت تاریخی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24 ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی  در گفتگویی رادیویی اظهار کرد: مسئله فلسطین و مسجد الاقصی برای همه مسلمانان حائز اهمیت است و مشکل اساسی و مسئله اصلی همه جهان اسلام به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: امروز آن چیزی که در فلسطین رقم می خورد جنایات تاریخی است و در تاریخ بشریت چنین جنایاتی یا اتفاق نیفتاده و یا آنکه بسیار نادر شاهد آن بودیم، رژیم صهیونیستی در زمانی که مردم در خواب به سر می برند خانه ها را بر سر آنها خراب کرده و کوچک و بزرگ و زن و کودک به شهادت رسیدند.

آیت الله نورمفیدی افزود: رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته 66 کودک و بیش از 40 زن در این حملات به شهادت رسیدند، خانه ها و مدارس را ویران کردند و محاصره غذایی، آب و برق در نوار غزه ایجاد کرد و امروز مردم فلسطین در شرایط سختی قرار دارند.

وی گفت: شورای امنیت ملل هر بار خواست بیانیه ای در این خصوص صادر کند آمریکایی ها جلوی آن را گرفتد، اگر آتش بسی هم اعلام شده نه به خاطر دفاع از مظلوم باشد بلکه به خاطر آبرو ریزی بود که در دنیا برای آنها به وجود آمده بود و ناچار شدند که این آتش بس را بپذیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان گلستان تاکید کرد: سکوت کشورهای مسلمان در برابر رژیم صهیونیستی یک مصیبت بزرگ است و باید فریاد کشورهای اسلامی علیه این کشورها بلند شود که با کسانی که دستشان به خون مسلمانان آغشته است دست دوستی می دهند.

آیت الله نورمفیدی افزود: باید راه اساسی برای نجات مردم فلسطین اتفاق بیفتد و آن نیز پیشنهاد مقام معظم رهبری بود که باید در رفراندمی مردم فلسطین یک حکومت منتخب داشته باشند.

وی با اشاره به بیانیه ائمه جمعه کشور خطاب به همه ائمه جمعه جهان اسلام و علمای کشورهای اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و تشکیل صندوق حمایت از مردم فلسطین بیان کرد: جهانیان باید بدانند که مسلمانان هیچ وقت مسجد الاقصی و فلسطین را رها نخواهند کرد و آرزوی هر مسلمانی است که روزی برسد بتواند به مسجد الاقصی برود و دو رکت نماز بخواند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان متذکر شد: انتخابات مسئله بسیار مهم است، جریانی در خارج از کشور برای دلسری مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات شکل گرفته است و درصدد هستند که از این طریق نتایجی برای خود بدست بیاورند و بیان کنند که مردم این نظام و انقلاب را قبول ندارند.

آیت الله نورمفیدی بابیان اینکه مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند، یادآور شد: باید با همت متفکران و اندیشمندان در داخل کشور جریانی به راه بیندازند و در برابر جریانی که در بیرون برای دلسردی مردم اقدام می کنند مقابله کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات در کشور در طول چهار دهه گذشته در کشور کارهای بزرگی رقم خورده است، هیچ کسی قدرت نظامی ما را نمی تواند منکر شود و این قدرت ما است که دشمنان ما را به وحشت انداخته است و استقلالی که امروز در کشور حاکم است با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بابیان اینکه مشکلات کشور قابل حل است، افزود: در کشور استقلال داریم و اگر این استقلال را از دست بدهیم دشمنان انقلاب اجازه نمی دهند که ما دیگر پیشرفتی در کشور داشته باشیم.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات باید گسترده تر باشد، گفت: انتخاب اصلح نیز حائز اهمیت است و نباید به وعده ها دلخوش باشیم و باید ببینیم افراد چه برنامه ای برای کشور دارند.

وی بابیان اینکه داوطلبان در انتخابات باید اخلاق مدار باشند، ابراز داشت: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید لیاقت ریاست جمهوری داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار