حجت الاسلام قاسم پور:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:سرنوشت هر جامعه ای به دست مردم آن مشخص و تعیین میشود.


انتخابات یعنی مردم سالاری دینی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از گلستان: حجت الاسلام والمسلمین قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان بیان کرد: سرنوشت هر جامعه ای به دست مردم آن مشخص و تعیین میشود.

وی گفت:اگر مردم خواهان یک جامعه دینی،انقلابی،ولایی و پیشرفته از همه لحاظ باشند؛قطعا حضور فعال در صحنه های گوناگون خواهند داشت، یکی از آن موارد شرکت در انتخابات است و انتخابات یعنی مردم سالاری دینی.

حجت الاسلام قاسم پور افزود:باشرکت در انتخابات سرنوشت و سکان اداره آن کشور رابه مدت ۴ سال به دست کسی یا کسانی خواهند سپرد که اگرخوب،متدین،متخصص و درد کشیده و از طبقه محرومین باشند،جامعه آرمانی و پیشرفته خواهند داشت ولی اگر معیارها و شاخص های یک مسئول انقلابی را نداشته باشند مسلماً ضربات سنگین وحتی غیر قابل جبران به آن جامعه و مردم وارد خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان عنوان کرد:طبق گفته امام‌ راحل (ره) نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد‌ نااهلان کسانی هستند که با روی کار آمدن آن ها،دشمنان شاد خواهند شد و مستضعفین دلشکسته و ناامید خواهند شد و انقلاب از آرمان هایش فاصله خواهد گرفت.

قاسم پور در ادامه گفت:لذا با حفظ اتحاد، همدلی و همبستگی و پرهیز از دو قطبی کردن جامعه و بهانه ندادن به دشمنان ،برای انقلاب اسلامی وایرانی آباد، سرافراز، مقتدر و براساس آیه شریفه :

وَأَطیعُوا اللَّهَ وَرَسولَهُ وَلا تَنازَعوا فَتَفشَلوا وَتَذهَبَ ریحُکُم ۖ وَاصبِروا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصّابِرینَ

باید عمل کنیم و بدانیم که اگر مطیع خدا و پیامبرش و ائمه معصومین و نائب امام زمان عجل الله،حضرت امام خامنه ای عزیر(مد ظله العالی)باشیم از تمامی مشکلات و سختی ها عبور خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار