نماینده ولی فقیه در سپاه گرگان:

نماینده ولی فقیه در سپاه گرگان گفت: پاسداری از این انقلاب بزرگترین افتخاری است که نصیب هر کسی نمی شود.

پاسداری از انقلاب اسلامی بزرگترین افتخار است

به گزارش گلستان24؛به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در مراسم آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرگان اظهار کرد: کسانی که لباس پاسداری بر تن دارند باید افتخار کنند که در چه جایگاهی هستند به به این جایگاه افتخار کنند.

حجة الاسلام ریاحی افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی بزرگترین افتخار و موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود.

وی با اشاره به مهمترین اقداماتی که فرمانده سپاه ناحیه گرگان در این شهرستان انجام داد بیان کرد: یکی از فعالیت های مهم آقای مهاجر کادر سازی و جوان گرایی بوده است.تثبیت روز ملی پنجم آذر هم یکی دیگر از فعالیت های بسیار مهمی بوده که در شهر گرگان به تصویب رسیده است.

ریاحی تثبیت هفته فرهنگی گرگان را یکی دیگر از اقدامات سرهنگ مهاجر دانست و ادامه داد: تقویت و گسترش مراسمات مذهبی در شهرستان گرگان و امورات فرهنگی دیگری که در دستگاه ها صورت گرفته از جمله تلیویزیون شهری و پایه استندهایی در سطح شهر مستقر شده است اقداماتی با اهیمت بالا بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان تصریح کرد: بنده به نوبه خودم از طرف کارکنان سپاه گرگان و از طرف نمایندگی ولی فقیه برادر آقای مهاجر تشکر می کنم، انشاء الله هر جایی که هست زیر سایه بقیة الله الاعظم موفق و پیروز باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار