دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان؛ سید ابراهیم رئیسی را فردی صالح و کارآمد برای رفع موانع اشتغال و معیشت معرفی کرد و گفت: «رئیسی» با ایجاد ایران قوی می‌تواند کام مردم را با محرومیت‌زدایی شیرین کند.

 جمشیدی: «رئیسی» کام مردم را با محرومیت‌زدایی شیرین می‌کند/ خدمتگزاری به مردم تاکید گفتمان امام خمینی (ره)

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام قربانعلی جمشیدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اظهار کرد: مردم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند تا برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور عزیر ثبت شود، «رئیسی» با ایجاد دولت کار و کرامت می‌تواند کام مردم را با محرومیت‌زدایی شیرین کند.

وی با برشمردن برخی خصوصیات امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب تصریح کرد: تحمل در مقابل مشکلات، شنیدن حرف‌های دوست و دشمن، حلم و بردباری، حکم قطعی دادن در طول دوران مبارزه در حکومت اسلامی، با حوصله و صبور، برخورد حکیمانه با افراد و برخورد قاطع با دشمنان جزو محوری‌ترین گفتمان امام راحل است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان افزود: گفتمان امام خمینی (ره) در توجه به جزئیات احکام و ارزش‌ها، صلاحیت و هوشیاری دینی و سیاسی، اتکاء به خدا، آرامش و اطمینان، استقامت بی‎نظیر و سازنده، تحمل زاید والوصف در امور مختلف اجتماعی و حکومت دینی، قاطعیت در عین رأفت، پاسخ به سوالات، صراحت و سازش‎ناپذیری می‌توان مرور کرد تا چراغ‌راه آینده باشد.

* توجه به وصیت‌نامه حضرت امام (ره) روشنگر است/ ساده‌زیستی، توسل به ائمه (ع) و سیاستمداری واقعی در مسائل داخلی و خارجی بر مبنای سیاست عین دیانت است از شاخصه‌های رفتاری و گفتاری امام خمینی (ره) است

جمشیدی همچنین ساده‌زیستی، امر به معرف و نهی از منکر در خانواده تا ملت داخلی و خارجی، الگو در تلاوت قرآن، عبادت، ادعیه و توسل به ائمه (ع) و سیاستمداری واقعی در مسائل داخلی و خارجی بر مبنای سیاست عین دیانت است را از شاخصه‌های رفتاری و گفتاری امام خمینی (ره) دانست.

وی با اشاره به شخصیت برجسته امام راحل بیان کرد: موارد فوق بخش کوچکی از خصوصیات این مرد الهی و بزرگ است که به تعدادی از مولفه‌ها اشاره شد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی همواره کسانی که مصالح نظام، قانون اساسی، روحانیت و خواست مردم را قبول داشتند برخورد مهربانانه داشتند.

* امام راحل در وصیتنامه خویش به مسوولان نظام اسلامی تاکید داشتند که در خدمت به مردم فروگذاری و دریغ نکنید

جمشیدی با تاکید بر اینکه توجه به وصیت‌نامه حضرت امام (ره) روشنگر است، گفت: عمل به وصیتنامه این امام همام لازم است که به بخشی از آن اشاره می‌شود؛ امام خطاب به ملت عزیز ایران، توصیه کردند نعمتی که به جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومند تان به دست آوردید همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از او حفاظت و پایداری نمائید.

وی ادامه داد: براساس وصیتنامه امام راحل؛ در راه نگهداشت این نعمت عظیم الهی و امانت بزرگ خداوند کوشش کنید و از مشکلات در این صراط مستقیم نهراسید که «ان تنصروالله ینصروکم و یثبت اقدامکم».

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان در خصوص خطاب و توصیه امام راحل به مجلس، دولت و دست اندرکاران نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: قدر این ملت را بدانید و در خدمتگزاری به آنان خصوصا مستضعفان، محرومان و ستمدیدگان که نور چشمان همه ما هستند کوشا باشید، همانا جمهوری اسلامی رهاورد آنان و با فداکاری‎های آنان تحقق پیدا کرد و بقاء آن نیز مرهون خدمات آنان است.

* حضور حداکثری در انتخابات برای به ثمر رسیدن درخت پر برکت انقلاب اسلامی الزامی است

جمشیدی ادامه داد: امام راحل در وصیتنامه خویش به مسوولان نظام اسلامی تاکید داشتند که در خدمت به مردم فروگذاری و دریغ نکنید و خود را از مردم و آنان را از خود بدانید و حکومت‌های طاغوتی را که با بی‌فرهنگی کاری جز چپاولگرائی نداشته که زورگویانی تهی مغز بودند و هستند را همیشه محکوم نمایید، باید هوشیار، بیدار و مراقب باشید که سیاست‌بازان پیوسته به غرب و شرق با وسوسه‌های شیطانی شما را به سوی این چپاولگران بین‌المللی نکشند.

وی گفت: امام خمینی (ره) در پایان وصیت‌نامه‌اش به این مطلب اشاره داشتند که وصیت من به همه آن است که با یاد خدای متعالی به سوی خودشناسی، خودکفائی و استقلال با همه ابعادش بروید که بی‌تردید دست خدا با شماست اگر شما در خدمت او باشید، برای ترقی و تعالی کشور اسلامی به روح تعاون ادامه دهید.

* رأی به رئیسی رأی به داشتن ایران قوی است/ «رئیسی» با ایجاد ایران قوی می‌تواند کام مردم را با محرومیت‌زدایی شیرین کند

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان گلستان در خاتمه از ملت عزیز و شهید پرور استان گلستان خواست داریم ان‌شاءالله در۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور حداکثری شرکت کنند تا برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور عزیر ثبت شود که این عمل برای به ثمر رسیدن درخت پر برکت انقلاب اسلامی الزامی است.

جمشیدی با اشاره به اینکه رأی به رئیسی رأی به داشتن ایران قوی است، گفت: مردم برای رهایی از مشکلات باید با انتخاب فردی صالح و کارآمد که برای رفع موانع اشتغال، معیشت، شغل جوانان و محرومیت‌زدایی قدم بردارد و به فکر فقرا و مستضعفین باشد، رأی دهند.

وی بیان کرد: تمامی این ویژگی‌ها در آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی وجود دارد، با رای به ایشان، موجبات خشنودی خداوند منان و امام زمان (عج) و شهدا فراهم می‌شود، «رئیسی» با ایجاد ایران قوی می‌تواند کام مردم را با محرومیت‌زدایی شیرین کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار