مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: وصیت نامه امام (رحمة الله علیه) جامع بسیاری از رهنمودهای روشنگرانه است که باید آن را ترویج داد تا جوانانی که امام را درک نکرده اند با این فقیه جامعه و رهبر بزرگ آشنا شوند.

وصیت نامه امام (ره) جامع بسیاری از رهنمودهای روشنگرانه است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی را باید گرامی‌داشت، امام (رحمة الله علیه) شخصیت بی‌نظیری است که دارای بسیاری از فضایل معنوی و علمی بود، او مردی خودساخته، فقیهی کم نظیر، سیاستمداری بی بدیل، فیلسوفی توانا و عارفی سترگ بود که توانست با رهبری خردمندانه خود پایه‌های یک حکومت اسلامی را پایه ریزی کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: آنچه که امروز به عنوان وظیفه بر همه ما واجب است، این است که ما بتوانیم از این میراث گرانبها که محصول خون بسیاری از شهدا است به خوبی پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: یکی از آن وظایف که امروز و در این ایام متجلی شده است انتخابات است که با مشارکت بالا می توانیم آینده این کشور را در مسیر رشد و آبادانی قرار دهیم، از دیگر وظایف تلاش و کوشش در جهت ارتقاء علم و اقتصاد و فرهنگ است که هر فردی وظیفه شخصی دارد که این وظیفه و تکلیف را به سامان برساند.

بیکی اظهار داشت: شک نباید کرد که مسیری که ما در آن گام نهاده ایم یک راه دشوار است، بسیاری از دشمنان انقلاب نمی‌خواهند که این انقلاب به اهداف عالیه خود برسد، سنگ اندازی و مایوس کردن مردم و دور کردن جوانان از اهداف انقلاب جزو تبلیغات مداوم و همیشگی آنهاست.

بیکی گفت: آنچه که این انقلاب را می‌تواند از خطرات و توطئه ها مصون نگه‌دارد، دوری از فساد و انجام وظایفی است که می‌تواند مردم را به این انقلاب دلگرم کند.

وی ادامه داد: یکی از میراث‌های گرانبهای امام (رحمة الله علیه) میراث ولایت فقیه است که باید همچون گوهری این جایگاه رفیع را حفظ کرد و پشتیبان آن بود، بی تردید دشمنان انقلاب می خواهند این جایگاه ارزشمند فقهی و انقلابی را سست کنند که به حول و قوه الهی در اهداف شوم خود ناکام خواهد ماند.

بیکی ادامه داد: درود خداوند بر روح بلند پیشوای فقید انقلاب اسلامی که راهی درست را به سوی ما نشان داد و وصیتنامه او این مسیر را نشان داده است.

وی گفت: وصیت نامه امام (رحمة الله علیه) جامع بسیاری از رهنمودهای روشنگرانه است که باید آن را ترویج داد تا جوانانی که امام را درک نکرده اند با این فقیه جامعه و رهبر بزرگ آشنا شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار