سردار معروفی :

فرمانده سپاه نینوا:ما36هزار شهید متاهل داشتیم،شهدایی که از دلبندان خود گذشتند تا انقلاب ما این گونه پابرجا بماند.

شهدا از حلال خود گذشتند تا ما از حرام خود بگذریم

به گزارش گلستان24،سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در اولین یادواره دوشهید گمنام دانشگاه آزاد واحد گرگان و18 شهید مدافع حرم استان گلستان،اظهار داشت:شهیدان ما یک جان داشتند ویک آبرو وهر دو رابرای خداوند وحفظ ارزش های انقلاب،وبرای تمامیت ارضی وجالله

کشور فدا کردند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرموده بود:« شهید  نظر می کند به وجه الله»،یادآور شد:شهدا بدهکار کسی نیستند واین ما هستیم که بدهکار شهداییم،آنها درامتحان سخت الهی به خوبی قبول شدند و به آنچه که مدنظر شان یعنی رسیدن به خدا بود رسیدند.

 سردار معروفی با بیان اینکه شهدا محور حقیقی وحدت ما هستند،تصریح کرد:هرکس با هر عقیده ای با هر مذهبی سعی میکند خودش را به شهدا نزدیک کند چرا که نگاه شهدا یعنی شرف،یعنی سربلندی و یعنی اسلام ناب محمدی.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان،با تاکید بر اینکه  شهدا از مولفه های بزرگ قدرت نرم هستند،اظهار کرد:ما اگر فرهنگ مقاومت وشهدا را در وجود خود و جامعه نهادینه کنیم قطعا هیچ تهدیدی نخواهد توانست ملت وکشور ما را به تزلزل در بیاورد.

وی ،اذعان داشت:اگر دقت کنیم می بینیم که برای هر منصب وجایگاهی حدود72 شهید داده ایم،این یعنی کربلا،مدیران ما باید مواظب باشند که چه میکنند،آنها باید در نظر داشته باشند که 72 شهید برای صندلی وجایگاهشان داده شده است.

سردرا معروفی ،یادآور شد:ما 8800 شهید تقدیم انقلاب کرده ایم که از این تعداد 36هزار نفر آنها متاهل بودند یعنی دلبند و فرزند داشته اند،آنها از حلال خود گذشتند که امروز ما از حرام خود بگذریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار