فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: در شرایطی که دشمن به اندازه کافی در جامعه سردی و بی انگیزگی تزریق می کند از کاندیداها این انتظار است که در ستادها و تبلیغات خود حرف های ناامید کننده نزنند و مردم را امیدوار کرده و از هرگونه بداخلاقی بپرهیزند.


نامزدهاحرف ناامیدکننده نزنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، محمد حمیدی با بیان این مطلب اظهارکرد: این بداخلاقی ها به اندازه ای زیاد شده که مردم نسبت به هم چیز بی اعتماد شده اند لذا اگر کسی مستندی در مورد شخصی ندارد نباید در مورد رقیب خود اظهارنظر نکنند و حتی اگر مستندی هم داشته باشد نباید آن را در فضای عمومی مطرح کند زیرا مرجع قانونی برای پیگیری آن وجود دارد.

وی افزود: برخی نارضایتی های معیشتی و اقتصادی در کشور اتفاق افتاده و دشمن هم می خواهد با سوء استفاده از این مسائل مردم را بی انگیزه کند و درصد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد.

حمیدی گفت: برخی نارضایتی های معیشتی و اقتصادی در کشور اتفاق افتاده و دشمن هم می خواهد با سوء استفاده از این مسائل مردم را بی انگیزه کند و درصد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد.

فرماندار گرگان افزود: نامزدها برای مردم شفاف کنند که چه برنامه هایی دارند و مردم هم در انتخاب خود دقت کنند زیرا انتخاب شورای شهر خوب منجر به انتخاب شهردار خوب می شود و این امر منجر به انتخاب رویکردهای تحولی در سطح شهر می شود.

حمیدی گفت: مردم باید فردی را انتخاب کنند که برای آینده گرگان حرف برای گفتن داشته و آدم به روزی بوده و انگیزه، ایده و تجربه لازم داشته باشد و بتوانند گره ای از مشکلات شهر را باز کنند.

وی با بیان اینکه شهر گرگان کار نشده زیاد دارد، اضافه کرد: کاندیداهای شوراها باید برنامه های خود را به مردم توضیح دهند.

حمیدی بیان کرد: باید امید و نشاط را که در مشارکت حداکثری تأثیرگذار است، به مردم برگرداند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار