توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد؛

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از ایجاد قریب به ۶ هزار شغل و توزیع غذاهای گرم و کمک به محرومان در ایام الله مختلف خبرداد.

از ایجاد ۶000 شغل تا توزیع 3000 پرس غذای گرم در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ محمد مهدی سلمان زاده ،در گزارشی به خبرنگاران اظهار کرد: توسط ستاداجرایی فرمان امام(ره)  تاکنون ۵ هزار و ۶۱۶ شغل در استان ایجاد شده است.

وی افزود: این مشاغل که اجتماع محور بوده اند ، طی یک سال اخیر در مناطق محروم گلستان ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد : ۱۵۴ روستا در استان از این اقدام ستاد ، در بخش اشتغال اجتماع محور با حجم سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیارد تومان برخوردار شدند.

سلمان زاده بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در کشور ، نهاد های بسیاری فعالیت خود را در این راستا آغاز کرده و نتایج خوبی هم داشته اند.

وی افزود:  یکی از این نهاد های پرتلاش ، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که با طراحی الگو های جدید برای توانمند سازی اقتصادی ، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی مناطق کم برخوردار اقدام کرده است.

سلمان زاده با اشاره به شعار سال، که تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است ، گفت : مقرر است طی برنامه ، ۳ هزار و ۳۵۰ طرح با ظرفیت ایجاد ۱۰ هزار فرصت شغلی در سراسر گلستان انجام شود.

توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم

وی در ادامه  خاطرنشان کرد: به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر و بنیانگذار جهموری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد طبخ و توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم توسط گروه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در شهرستان کردکوی انجام شد.

سلمان زاده در خاتمه گفت: این حرکت توسط جوانان گروه های جهادی ستاد در کردکوی و در بین نیازمندان این شهرستان بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار