مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان از توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی توسط ستاد ۱۰۰ فرمان حضرت امام در روستاهای گلستان توزیع شد.

توزیع 5 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در روستاهای گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، محمد‌مهدی سلمان‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد ۴ هزار بسته بهداشتی در روستاهای گلستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه امن‌ترین مکان برای مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است، تصریح کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک به همراه ژل و محلول ضدعفونی‌کننده بوده که در روستاها و مناطق هدف استان گلستان توزیع شده است.

* توزیع یک‌هزار بسته معیشتی در روستاهای محروم گلستان
مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان در خصوص توزیع پک‌های معیشتی ابراز کرد: متاسفانه ویروس کووید 19 مشکلات معیشتی را برای شهروندان به وجود آورده است که در این راستا یک‌هزار بسته معیشتی از قیبل چای، رب گوجه‌فرنگی، روغن، مایع ظرفشویی و وایتکس را بین مردم روستایی کم‌برخوردار استان گلستان توزیع کردیم.
سلمان‌زاده با تاکید بر اینکه شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان به توصیه‌های وزارت بهداشت در زمینه مقابله با ویروس کووید ۱۹ گوش فرا دهند تا هرچه سریع‌تر از این بحران عبور کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار