سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در گلستان گفت:صلاحیت ۹۲درصد از داوطلبان نامزدی در انتخابات شورا‌های شهر و بیش از ۹۶درصد داوطلبان شورا‌های روستا در استان تایید شد.

تایید ۹۶ درصد از داوطلبان انتخابات شورا‌های روستا در گلستان

به گزارش  گلستان24؛امانقلیچ شادمهر سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در استان گلستان با اعلام این خبر گفت: مجموع داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر در استان ، هزار و ۴۳۹ نفر بود که از این میان  هزار و ۲۱۴ نفر صلاحیتشان مورد تایید هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار گرفت، ۱۲۷داوطلب مورد تایید قرار نگرفتند و ۹۸نفر هم انصراف دادند.

او افزود: همچنین داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌های استان، ۷ هزار و ۴۷۴ نفر بودند که ۷ هزار و ۷۲داوطلب تایید صلاحیت شدند، ۳۱۸نفر صلاحیتشان مورد تایید هیئت‌های اجرایی و نظارت قرار نگرفت و ۸۴داوطلب نیز کناره گیری کردند.

شادمهر ادامه داد: داوطلبان تایید صلاحیت شده، طبق قانون می‌توانند از ساعت ۸صبح روز پنجشنبه ۲۰خرداد فعالیت‌های تبلیغاتی خود را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز کنند.

او اضافه کرد: مهلت تبلیغات این داوطلبان، ساعت ۸صبح روز پنجشنبه ۲۷خرداد به پایان می‌رسد.

انتخابات سیزدهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری در ایران ۲۸خرداد۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار