مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از آغاز عملیات اجرایی تکمیل اسکلت بتنی بازارچه صنایع‌دستی کردکوی با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی تکمیل اسکلت بتنی بازارچه صنایع‌دستی کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: عملیات اجرایی تکمیل اسکلت بتنی بازارچه صنایع‌دستی کردکوی بااعتبار ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و ملی آغاز شد.

او ادامه داد: در عملیات اجرایی این  مرحله اجرای سقف همکف، ستون‌ها و همچنین سقف طبقه اول پیش‌بینی‌شده است.

تجری با اشاره به این‌که این اداره‌کل  در سال‌های گذشته اجرای فونداسیون و ستون همکف این بازارچه را بااعتبار حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی کرده است،افزود: در آینده مرحله اجرای تکمیل اسکلت، دیوارچینی، نازک‌کاری داخلی، نما، درب و پنجره، تأسیسات برقی و مکانیکی و تکمیل محوطه ورودی ساختمان این طرح بااعتبار ۴۸ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است.

او گفت:بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان کردکوی در مساحت  هزار و ۶۰ مترمربع در دو طبقه روی همکف در حال اجراست که پس از اجرا و بهره‌برداری، ۱۳ غرفه برای فروش تولیدات صنایع‌دستی در اختیار هنرمندان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار