استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: امیدواریم با اجرای واکسیناسیون بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.

امکان حضوری شدن مدارس در سال تحصیلی جدید وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24، هادی حق شناس در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهارکرد: همراهی همه دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش موجب بهبود کیفیت تعلیم دانش آموزان می شود.

استاندار گلستان افزود: طرح نماد که آموزش و پرورش تلاش برای اجرای آن دارد، یکی از برنامه‌های تحولی در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان از آموزش حضوری در ایام شیوع کرونا فاصله گرفته اند باید دستگاه های دیگر هم با این دستگاه در مسیر آموزش و پرورش همکاری کنند.

حق شناس بیان کرد: در طول ۱۶ ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا نه تنها تلاش معلمان کاهش نیافته بلکه مضاعف هم شده و امیدواریم با اجرای واکسیناسیون بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید باشیم.

استاندار گلستان گفت: باید با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود طرح هایی نظیر اوقات فراغت و سواد آموزی را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت معلمان در شبکه های مجازی و سامانه شاد در راستای آموزش دانش آموزان بسیار ارزشمند بوده است.

در این جلسه فعالیت های سرگرمی و آموزشی در بستر سامانه شاد برای اوقات فراغت دانش آموزان و اجرای طرح ملی نماد نظام مراقبت‌های اجتماعی و روانی دانش آموزان استان با آموزش و مشاوره در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به تصویب رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار