در راستای تبیین دوران کودکی صورت خواهد گرفت؛

همایش ملی علمی- تخصصی« نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات» اواخر تیرماه از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش ملی« نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش گلستان، همایش ملی علمی- تخصصی« نظام تربیت اَوان کودکی؛ چشم‌انداز، تجارب و استلزامات» از سوی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در اواخر تیرماه با حضور کارشناسان و متخصصان تعلیم و تربیت و مسئولان وزارت آموزش و پرورش، برگزارخواهد شد.

حکمرانی دوره اوان کودکی: تجارب ملی و جهانی؛ مبانی نظری، اصول و اهداف تربیت و مراقبت اوان کودکی: دیدگاه های بومی و جهانی، نقد دیدگاه ها؛ برنامه های آموزشی و مراقبتی، محتواهای چاپی و دیجیتالی، اسباب بازی ها، الگوها و روش های مراقبتی و آموزشی؛ تربیت مربی و نیروی انسانی مورد نیاز؛ مکان، فضا و تجهیزات مناسب برای مراقبت و آموزش کودکان؛ عوامل سهیم و موثر: فضای مجازی، رسانه ها، خانواده؛ از محورهای این همایش هستند.

مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه همایش، لغایت  تاریخ 20 خرداد1400 و زمان اعلام نتیجه بررسی اصل مقالات 15 تیر1400 و زمان برگزاری همایش هفته پایانی تیرماه 1400 خواهد بود.

 از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود مقالات خود را به آدرس پست الکترونیک همایش به نشانی rie@medu.ir ارسال نمایند.

پوستر این همایش را از اینجا دریافت نمایید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار