جامعه ورزش گنبدکاووس، مشارکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد امسال را پشتوانه محکم رییس جمهوری آینده برای رسیدگی به مطالبات گروه‌های مختلف مردم و رفع مسایل و مشکلات جامعه از جمله ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان و ورزشکاران دانسته و برآن تاکید کردند.

اشتغال؛ مطالبه ورزشکاران گنبدکاووس از رییس دولت سیزدهم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، گنبدکاووس بیش از ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد که تعدادی از قهرمانان و مدال آوران این شهرستان در مسابقات ملی و جهانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت مردم به حضور پرشور و حداکثری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حل مشکلات معیشتی، اشتغال، افزایش تعداد سالن‌های ورزشی مناطق شهری و روستایی برای دسترسی تمام سنین، عمل کردن به وعده‌های انتخاباتی و نگاه عادلانه در تخصیص اعتبار و توزیع جوایز میان تمام رشته‌ها را از مهمترین خواسته‌های جامعه ورزش این شهرستان از رییس جمهوری آینده برشمردند.

معصومه جواهری ورزشکار رشته بیلیارد و بولینگ با اشاره به مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت کالاها در بازار که منجر به کاهش توان خرید مردم به‌ویژه قشر ضعیف شده است، از رییس جمهوری آینده خواست بهبود وضعیت معیشت مردم و اشتغالزایی برای جوانان را در اولویت برنامه‌های چهار ساله دولت خود قرار دهد.

وی مردمی بودن را ویژگی اصلی رییس قوه مجریه دانست و گفت: رییس جمهور مردمی با حضور در بطن جامعه و حس کردن مشکلات قشرهای ضعیف، بیشتر و بهتر می‌تواند برای ساماندهی شرایط اقتصادی کشور تصمیم‌گیری کند.

جواهری افزود: نونهالان، کودکان و نوجوان با استعداد زیادی به‌دلیل نبود سالن ورزشی در مناطق شهری و روستایی با کمترین امکانات و شرایط نامناسب بهداشتی در زمین‌های خاکی بازی می‌کنند لذا مهمترین خواسته جامعه ورزشی از سکاندار بعدی قوه مجریه، توسعه فضاهای ورزشی متناسب با نیاز هر منطقه است.

بهمن سالمی دیگر ورزشکار گنبدی عضو تیم ملی والیبال ساحلی نیز عمل به وعده‌ها، درک مردم و کمک به حل مشکلات آنان بالاخص معضل بیکاری را از مهمترین ویژگی‌ یک رییس جمهور موفق دانست و گفت: چهار سال است با مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی به‌دنبال کار می‌گردم و بارها به استانداری گلستان و فرمانداری شهرستان مراجعه کردم اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدم.

وی که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ۲ بار در بازی‌های جهانی در مقابل حریف اسرائیلی بازی نکرده است، اظهارداشت: بعد از به‌دنیا آمدن فرزندان سه قلویم و سنگین‌تر شدن مخارج زندگی، نیاز به شغل ثابتی در کنار فعالیت ورزشی دارم لذا مهمترین خواسته‌ام از رییس جمهوری توجه به اشتغال جوانان به‌ویژه ورزشکاران است.

ورزشکار پیشکسوت والیبال نشسته گنبدکاووس نیز شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و دینی هر ایرانی دانست و گفت: حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های اخذ رای به معنی شکست توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان برای ایجاد موج ناامیدی در جامعه و بی‌فایده نشان دادن تاثیر آرای مردمی در تعیین سرنوشت کشور است.

فرشید عاشوری افزود: هر نامزدی برای کسب آرای مردم در انتخابات وعده‌های زیادی می‌دهد که انتظار داریم بعد از نشستن بر صندلی ریاست جمهوری، عمل به وعده‌های خود را فراموش نکند.

وی علاوه بر عمل به وعده‌ها، همسویی با رهبری و برخورد عادلانه با تمام رشته‌های ورزشی را از دیگر ویژگی‌های یک رییس جمهور موفق برشمرد و اظهارداشت: انتظار داریم علاوه بر توجه ویژه به اشتغال جوانان و ورزشکاران، در دولت آینده در تعیین میزان و توزیع جوایز میان ورزشکاران عادی و جانبازان و معلولان مدال آور در مسابقات ملی، بین المللی و جهانی نیز عادلانه برخورد شود.

عضو تیم ملی بدمینتون کشورمان نیز مهمترین دغدغه امروز مردم را مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و گفت: یک رییس جمهور مردمی، خداترس، پاکدست و با برنامه می‌تواند در دوران مسوولیت خود مشکلات جامعه را حل و کشور را در مسیر شکوفایی سوق دهد.

مسعود پیروزی افزود: جوانان به‌ویژه قشر ورزشکار از مشکل بیکاری رنج می‌برند زیرا بعد از چندین سال حضور در مسابقات و کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه رقابت‌های ملی و بین المللی، هیچ امیدی برای استخدام ندارند.

وی ادامه داد: نداشتن شغل و درآمد کافی باعث کاهش آمار ازدواج شده است لذا از رییس جمهور آینده انتظار می‌رود برای استخدام جوانان به‌ویژه ورزشکاران چاره اندیشی کند.

این ورزشکار گفت: ملت ایران با مشارکت پرشور خود در پای صندوق‌های رای انتخابات ۲۸ خرداد و برگزیدن اصلح‌ترین فرد برای سکانداری مسوولیت قوه مجریه نقش موثری در جهت حل مشکلات کشور ایفا خواهند کرد.

محمد نعمتی بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران نیز حضور در انتخابات را وظیفه هر ایرانی دانست و از مردم خواست با مشارکت حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

وی با اشاره به مشقت یافتن شغل به‌ویژه برای ورزشکاران معلول، از رییس جمهور آینده خواست زمینه اشتغال ثابت ورزشکاران مدال آور در عرصه رقابت‌های ملی و بین المللی را فراهم کند.

همچنین مدیر تیم‌های ملی سپک تاکرا، تحریم‌های اقتصادی، بیکاری و بی‌توجهی به شایسته سالاری را از مهمترین مشکلات جامعه امروز برشمرد و گفت: کشور برای گذر از مشکلات فعلی و توسعه و پیشرفت بیشتر نیاز به رییس جمهوری مقتدر، سالم، مردمی و آگاه به مشکلات دارد.

جواد آجودانی افزود: شرایط تحریم باعث محدودیت ارتباط ایران با دنیا شده که یکی از نتایج آن، سخت شدن گرفتن ویزا برای ورزشکاران ایرانی اعزامی به رقابت‌های بین المللی است که امیدواریم با تدبیر رییس جمهور آینده این مشکل برطرف شود.

وی از رییس جمهوری آینده خواست از همان ابتدای فعالیت دولت، اولویت را بر فراهم کردن زمینه اشتغالزایی نوجوانان قرار دهد تا در آینده مانند جوانان امروز با مشکلات ناشی از بیکاری درگیر نشوند.

عضو تیم ملی سپک تاکرا نیز گفت: خیلی از ورزشکاران تیم ملی در رشته‌های مختلف با داشتن سابقه زیاد فعالیت ورزشی همچنان بیکار هستند و برای تامین مخارج زندگی خود باید از خانواده‌هایشان کمک بگیرند.

ملیحه عزتی نیا از رییس جمهور آینده خواست قدردان زحمات ورزشکارانی که بهترین سال‌های عمر خود را صرف افتخار آفرینی برای ایران اسلامی کردند، باشند و شرایط استخدام آنان را فراهم کنند.

گنبدکاووس باحدود ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است که تاکنون از این شهرستان ورزشکاران زیادی در عرصه ملی و بین المللی برای کشورمان افتخار آفرینی کردند که سردار آزمون و فرهاد قائمی دوتن از مشهورترین آنها هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار