امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال و سهیم بودن در تعیین سرنوشت، خاطرنشان کرد که نتیجه مشارکت حداکثری مردم در این رخداد سیاسی، افزایش بیشتر قدرت نظام در عرصه بین المللی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات، قدرت نظام را افزایش می‌دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز پنجشنبه در نشست ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گنبدکاووس اظهارداشت: داشتن کشوری با اقتدار در عرصه‌ جهانی مستلزم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیشرو است.

وی گفت: صندوق‌های اخذ رای، ذخیره‌گاه اعتماد مردم است و هر چقدر آرای بیشتری در آن ریخته شود، دست دولت و نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و حضور در صحنه‌های بین المللی بازتر خواهد بود.

حجت الاسلام ترابی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در گنبدکاووس، از مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان مرزی خواست حضوری حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اعضای هیات‌های نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات در این شهرستان مطابق تقویم اجرایی در فضای دوستانه، گفت: نظرات کارشناسی در این جلسات مطرح و بهترین تصمیم اتخاذ شد.

عبدالقدیر کریمی، میزان مشارکت مردم گنبدکاووس در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۷۴ درصد اعلام کرد و افزود: تمام تلاش دست‌اندرکاران انتخابات، حضور بیشتر مردم شهرستان در این رویداد سیاسی است.

وی اظهار داشت: برای انتخابات ۲۸ خرداد ۲۸۱ شعبه اخذ رای شهری و روستایی در گنبدکاووس پیش بینی شده که ۴۴ شعبه‌ آن باتوجه به مسائل اجتماعی‌، سیاسی و امنیتی حساس و نیمه حساس هستند که ملاحظات بیشتری برای آنها وجود دارد.

حسین رضایی رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گنبدکاووس نیز در تشریح آخرین وضعیت تایید صلاحیت نامزدها، گفت: در مجموع صلاحیت ۱۶۳ نفر برای عضویت در شورای اسلامی ۲ شهر گنبدکاووس و اینچه‌برون و هزار و ۱۸۹ نفر برای عضویت در ۱۶۳ روستای ۲ بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان تایید شد.  

علی‌اکبر برآبادی دبیر هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گنبدکاووس نیز با اشاره به فعالیت ۳۳۰ بازرس در سطح شهرستان، گفت: تاکنون بیش از ۳۵ مورد تذکر به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان داده شد.

وی افزود: باتوجه به شکل‌گیری چندین ائتلاف‌ در رابطه با انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به‌طور قطع شور و نشاط انتخاباتی افزایش خواهد یافت.

گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار