امام جمعه گنبدکاووس از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست در مناظرات و برنامه‌های تبلیغی خود مواضع و راهکارهای رفع مشکلات جامعه را شفاف بیان کنند تا مردم در تصمیم‌گیری و انتخاب اصلح درست دچار تردید نشوند.

نامزدهای ریاست جمهوری مواضع خود را برای رفع مشکلات شفاف بیان کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز گنبدکاووس اظهار داشت: اعلام مواضع شفاف نسبت به مسائل مهم کشور مانند خنثی سازی تحریم‌ها و برجام و نیز راهکارهای رفع مشکلات کشور به آگاهی مردم برای انتخاب صحیح‌تر کمک می‌کند.

وی افزود: نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین باید در کنار بیان شرایط و علل و عوامل وضع موجود، ایرادات را نیز همراه با بیان راهکار بگویند زیرا بیان شفاف این موارد به حضور گسترده مردم در آزمون بزرگ انتخابات و تصمیم‌گیری و انتخاب اصلح کمک زیادی می‌کند. 

حجت الاسلام ترابی با گلایه از رعایت نشدن تقوا و اخلاق از سوی برخی نامزدها در مناظرات انتخاباتی اضافه کرد: با آغاز تبلیغات شوراهای شهر و روستا و شور و نشاطی که در آن ایجاد شده، به شور و نشاط انتخابات ریاست جمهوری نیز اضافه خواهد کرد.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت انتخابات و ضرورت حضور گسترده مردم در آن، گفت: انتخابات آزمون بزرگ برای ملت ایران است و همه افراد به خصوص متدینین باید ضمن حضور در این رخداد سیاسی دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق و ترغیب نمایند.

وی افزود: اگر انتخابات مهم و با اهمیت نبود این همه دشمنان انقلاب با تکنیک‌های مختلف روانی و تبلیغی برای عدم حضور مردم در این رویداد سیاسی و یا حضور کمرنگ آنها، تلاش نمی‌کردند بنابراین حضور پرشور مردم در انتخابات و هر رای آنها تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.

گنبدکاووس با حدود ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار