رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان گفت: نخستین کارگاه های آموزشی خانواده در سال جاری با هدف شناسایی آسیب های اجتماعی و مهارتهای زندگی ویژه همسران شهدا و جانبازان در بنیاد شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری کارگاه های آموزش خانواده در بنیاد گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، علی رضایی در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی در دو دوره فروردین و اردیبهشت ماه، ویژه همسران جانبازان (متوفی) برگزار شد.  

وی ادامه داد: رسیدگی به مسائل و مشکلات روحی خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان از برنامه‌های مددکاری است و با توجه به ثبت درخواست ها، نیاز به برگزاری کلاس‌های آسیب های اجتماعی زیاد است.

رئیس بنیاد گلستان افزود: در آینده نیز این بنیاد سعی به برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای  سنین مختلف جامعه ایثارگری دارد.

وی تصریح کرد: در این کلاس ها که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مسائل مختلفی نظیر چگونگی شکل گیری ازدواج های پرمشکل و مساله طلاق، چگونگی برقرای ارتباط والدین با نسل کنونی، کنترل احساسات و عواطف، آگاه سازی نسل جوان در تشکیل زندگی و هدفدار بودن در زندگی، آگاهی و هوشیار بودن در تشکیل زندگی و جلوگیری از ازدواج های غلط مورد بحث قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار