امام جمعه رامیان:

امام جمعه رامیان گفت: هرچقدر مسئولین و نامزدها در برنامه های خود شفاف تر عمل کنند مردم رغبت بیشتری از خود نشان داده و مشارکت بالاتری در انتخابات خواهند داشت.

شفافیت نامزدها مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می دهد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام علی اصغر ابراهیمی فرد در در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تجربه نشان داده است در هر برنامه ای که مسئولین با مردم شفافیت داشتند میزان همدلی و همکاری مردم بیشتر شده است.

وی افزود: نامزدهای انتخابات و همه مسئولین کشور علاوه برداشتن شفافیت مالی در زندگی شخصی خود، دارای برنامه های منظم و مرتب کاری بوده و شفافیت مالی در برنامه های اجرایی آن‌ها کاملاً مشخص باشد.

امام جمعه شهرستان رامیان با بیان این مطلب که اقتصاد کشور بیمار است و نیاز به تحول دارد گفت: ما در برنامه های ادارای خود نیاز به انقلاب داریم و رییس جمهور آینده باید برای تغییر و تحول اقتصادی و مبارزه با فساد با برنامه عمل کند.

ابراهیمی فرد کارآمدی را مهمترین ویژگی فرد اصلح نامید و افزود: منتخب مردم باید ولایتمدار و شجاع باشد تا بتواند جلو هجمه ها بایستد و علاوه برآن شخصیت مردمی و نگاهش به توانمندی های داخلی کشور باشد.

امام جمعه شهرستان رامیان تاکید کرد: شرکت نکردن در انتخابات مخالفتی است که شنیده نمی شود و اگر ما از شرایط نامساعدی که در جامعه است ناراضی هستیم بهترین مخالفت این است که به میدان بیاییم و با انتخاب شخص اصلح شرایط را به نفع کشور تغییر دهیم.

وی با بیان این مطلب که انتخابات مطالبه عمومی است که در سرنوشت کل جامعه اثر دارد افزود: حضور پرشور و انتخاب اصلح باعث می شود افراد توانمند مسئولیت را در دست بگیرند و کسانی که تفکر نادرست دارند را مجبور می کند خودشان را با مردم وقف دهند.

ابراهیمی فرد تصریح کرد: وعده هایی که عملی نشود چیزی جز یأس و نا امیدی به همراه ندارد، مشکلات کشور مشخص است و ما نیاز به وعده نداریم، مسئولین باید تمام تلاش و همت خود را جهت رفع مشکلات مردم خصوصاً مشکلات اقتصادی بکار گیرند.

ابراهیمی فرد در پایان گفت: دشمنان اسلام از قدیم با اخبار غلط و موج سازی در جامعه تلاش کردند تا منطق انسان ها را زیر سوال ببرند و این رسانه ها هستند که می توانند با اطلاعات درست، آگاهی و بصیرت را درجامعه افزایش داده و جلوی جو کاذب را بگیرند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار