اقتصاد کمرشکن دولت تدبیر و امید، مردم را جان به لب کرد، دولتمردانی که ملت را با برجام و سایه جنگ و بورس به بازی گرفت، فضاحت کارنامه دولت روحانی در همه ابعاد، حالا اقبال مردم را به سمت دولت فسادستیز رئیسی کشانده است و اقوام گلستان بی‌صبرانه در انتظار ۲۸ خرداد و خلق حماسه دیگری هستند.

 اقبال بانوان گلستانی به «دولت رئیسی» در سایه اقتصاد کمرشکن «روحانی»/ اقوام گلستان حامی دولت فسادستیز رئیسی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، کارنامه بی‌ثمر و بی‌عمل دولت روحانی سبب شده تا اغنیاء فربه‌تر و مستضعفان ضعیف‌تر شوند، دولتی که با کلید آمد تا آن‌چنان رونق اقتصادی برای مردم ایجاد کند بعد از هشت سال ناکارآمدی جز ناامیدی و ناراحتی، ثمره‌ای برای مردم نداشته است.

این کارنامه ضعیف حالا مرد میدانی می‌خواهد که امید را به معنای واقعی کلمه در مردم زنده کند، سفره‌های مردم را رنگ برکت ببخشد و آرامش را به زندگی مردم برگرداند، اقوام استان گلستان از فارس، ترک، ترکمن و سیستانی در خط حمایت از آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی قرار گرفتند، گرچه مردم گلایه‌های زیادی داشتند اما فرمایشات مقام معظم رهبری در اینکه آینده انقلاب اسلامی روشن است؛ آنها را امیدوار به آینده کرده است.     

طرفداران و حامیان رئیسی در یک حزب و جناح خلاصه نمی‌شوند هرکسی که از وضعیت اقتصادی و معیشت زندگی انتقاد داشت سخن به گلایه می‌گشود و از نابه‌سامانی‌ها ابراز ناراحتی می‌کرد.

به میان بانوانی گرگان رفتیم تا پژواک سخنان کسانی باشیم که می‌خواهند سرنوشت کشور را با سرانگشت تدبیر و بصیرت‌شان تعیین کنند، بی‌واسطه با رئیس‌جمهور آینده صحبت کنند و خواسته‌هایشان را بر زبان جاری کنند.

*گرچه از وضعیت موجود راضی نیستم اما دلیل نمی‌شود که در انتخابات شرکت نکنیم

یک شهروند گرگانی در خصوص اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: گرچه از وضعیت موجود راضی نیستم و معیشت زندگی ما مختل شده است اما این دلیل نمی‌شود که در انتخابات شرکت نکنیم.

وی معتقد بود با شرکت در دو انتخابات مهم در سرنوشت کشورم سهیم خواهم شد و نخواهم گذاشت که دشمنان و بیگانگان برای سرنوشت کشورم تصمیم بگیرند.

این شهروند گرگانی ادامه داد: نباید منتظر بمانیم که غربگرایان و بیگانگان برای سرنوشت کشور عزیزمان ایران قدمی بردارند ما نیاز به مردان جهادی و میدانی همچون سیدابراهیم رئیسی داریم که کشور را به سمت پیشرفت و آبادانی سوق دهد و برای اعتلای کشور ایران از هیچ تلاشی دریغ نکند.

این بانوی گرگانی معتقد بود به دلیل عملکرد ضعیف مسوولان و مدیران، امید مردم به یاس تبدیل شده و کشور به مدیر جهادی و پابه کاری همچون آقای رئیسی نیاز دارد که درد مردم را بفهمد و راه حلی برای آن پیدا کند.

*رئیس‌جمهور باید با درد مردم، درد را احساس کند

شهروند دیگری در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: ما امروز به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که با درد مردم؛ درد را احساس کند نباید سفره مردم خالی باشد رئیس‌جمهوری پای کار بیاید که زندگی مردم را متحول کند متاسفانه مشکل بسیاری از مردم فقر و بیکاری است.

*به کسی رای خواهم داد که درد مردم را از نزدیک لمس کرده باشد نه مثل این دولت که هیچ کاری برای مردم نکرد

اما در این میان کسانی بودند که هنوز تصمیم جدی برای رفتن پای صندوق‌های را نداشتند و هنگامی که برای مصاحبه سراغ یکی از آنها رفتیم ابتدا خود را عقب کشید و گفت: من نه در مصاحبه‌تون شرکت می‌کنم و نه رای می‌دهم وقتی ازش پرسیدم که رای ندادن تو باعث خوشحالی دشمنان اسلام و دشمنان شهید حاج قاسم می‌شود بغضی کرد و قطرات اشک در گوشه چشمانش نقش می‌بندد.

در حالی که با یک دست گواهی پزشکی را به خبرنگار فارس نشان می‌داد با دست دیگرش اشک‌هایش را پاک می‌کرد و می‌گفت: برای چه در انتخابات شرکت کنم وقتی هیچ مسوولی به فکر معیشت مردم نیست من از صبح زود تا بعدازظهر باید کار کنم تا بتوانم پول دوا و دکترم را بدهم، سپس رو به دوستش کرد و گفت «چرا حرف نمی‌زنی یک چیزی بگو تو هم دردهایت را بازگو کن شاید از این طریق درد ما هم به گوش مسوولان برسد.»

این بانوی گلستانی در حالی که از معیشت زندگی‌اش سخت گلایه دارد تلخندی می‌زند و می‌گوید راضی‌ام زندگی‌ام می‌گذرد در میان حر‌ف‌هایش دوستش رشته کلام را به دست می‌گیرد و می‌گوید «از چه راضی هستی از کودکی که شب‌ها گرسنه سر به بالین می‌گذارد و تو نمی‌توانی غذای کافی به او دهی» او کودکی پنج ساله دارد که اگر به او نگاه کنی فکر می‌کنی سه ساله است چون تغذیه درستی ندارد.

این شهروند گلستانی ادامه می‌دهد: اگر رای دهم به کسی رای خواهم داد که درد مردم بفهمد و از نزدیک لمس کرده باشد نه مثل این دولت که هیچ کاری برای مردم نکرد.  

*رای دادن پای صندوق‌های رای یک تکلیف شرعی است/ رئیس‌جمهور باید بدون هیچ خط قرمزی در برابر مفسدان اقتصادی و اختلاس‌گران بایستد و پای فساد را از جامعه قطع کند

یکی دیگر از شهروندان گلستانی است که رای دادن پای صندوق‌های رای را یک تکلیف شرعی و قانونی می‌داند و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان می‌گوید: هر مسلمانی وظیفه دارد در انتخابات شرکت کند و برای سرنوشت کشورش تصمیم بگیرد.

این بانوی گلستانی ابراز کرد: امیدوارم دولتی سرکار بیاید که مردمی باشد و برای حفظ معیشت مردم هیچ خط قرمزی نداشته باشد باید کسی را بر کرسی ریاست‌جمهوری بیاوریم که عدالت‌محور باشد و درد مردم را درد خودش بداند و بدون هیچ خط قرمزی در برابر مفسدان اقتصادی و اختلاس‌گران بایستد و پای فساد را از جامعه قطع کند.

وی افزود: به اعتقاد من تنها کاندیدایی که می‌تواند به خوبی از عهده این مسوولیت خطیر برآید فقط آقای رئیسی است در حقیقت عملکردهای آیت‌الله رئیسی نشان داد که ایشان مرد تحول است و می‌تواند مشکلات موجود را با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی مرتفع کند امیدوارم با روی کار آمدن این سید بزرگوار ریشه فقر و فساد از جامعه رخت ببندد.

این بانوی گرگانی ادامه داد: اگر مردم در انتخابات پیش‌رو فردی اصلح و شایسته را انتخاب کنند می‌توان امیدوار بود که وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور به سامان خواهد رسید و جانی دوباره می‌گیرد.

*باید دید کدام یک از نامزدها شاخصا جلوی ظلم می‌ایستد/ سید ابراهیم رئیسی با احدی رودربایستی ندارد

یکی دیگر از شهروندان گلستانی که معتقد است سید ابراهیم رئیسی با احدی رودربایستی ندارد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: باید ببینیم کدام کاندیداها شخصا جلوی فساد می‌ایستد چه کاندیداهایی فقط شعار می‌دهند و هنگامی که پای عمل می‌رسد می‌گویند نمی‌توانیم و نمی‌شود.

این بانوی گلستانی ادامه داد: باید عملکرد فعالیت‌های هر هفت نامزد محترم را به دقت بررسی کرد باید دید از شعار تا عملگرایی هر کاندیدا چگونه است بیکاری و وضعیت اقتصادی مردم واقعا کمرشکن است مفاسد اقتصادی کولاک می‌کند باید دید کدام یک از نامزدها شاخصا جلوی ظلم می‌ایستد آقای رئیسی در عمل با کسی رودربایستی ندارد و ساده‌زیست است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، متاسفانه در مناظرات اخیر برخی از کاندیداها به جای ارائه راهکار و برنامه‌های خود اقدام به خواندن انشا و غیراخلاقی کردن فضای انتخاباتی پرداختند که مردم اینگونه رفتارهای ضداخلاقی را بر نمی‌تابند، تخریب رقبای کاندیدا در قاموس انتخاباتی کشور جایگاهی ندارد و هیچ یک از کاندیداها نباید فضای جامعه را به سمت دوقطبی کاذب سوق دهند.

خوشبختانه در استان گلستان شاهد فضای بسیار خوبی برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای در ۲۸ خردادماه جاری هستیم و امیدواریم مردم گلستان یکبار دیگر با حضور حماسی خود پای صندوق‌های رای فردی اصلح را بر مسند ریاست‌جمهوری بنشانند و با حضور باشکوه خود یکبار دیگر دشمن و استکبار را ناامید کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار