مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت در گلستان از راه اندازی سامانه انتخاب ایران خبر داد.


با سامانه «انتخاب ایران» نزدیک‌ترین شعبه را پیدا کنید

فاطمه کاویانی، مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت در گلستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: به منظور بهره‌گیری بیشتر از فرصت‌های فضای مجازی در انتخابات و به ویژه ایجاد شور انتخاباتی، افزایش مشارکت مردمی و مقابله با تخریب و شائبه افکنی علیه نامزد‌ها و ضابطه‌ مند کردن تبلیغات درفضای مجازی، دستورالعمل تبلیغات انتخابات در فضای مجازی تصویب و ابلاغ شده است.

او ادامه داد: در اجرای مفاد این دستور العمل، سامانه انتخاب ایران، به عنوان بستر ارتباطی میان مردم، دست اندرکاران انتخابات، نامزد‌ها و انتشار دهندگان، برای ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی و آگاهی از فعالیت‌های تبلیغاتی در این فضا راه‌اندازی شده است و این سامانه از طریق آدرس https://entekhabiran.moi.ir در دسترس عموم مردم قرار دارد.

کاویانی درمورد نحوه کار این سامانه گفت: مردم می‌توانند با ورود به این سامانه و روشن کردن لوکیشن تلفن همراه خود، سه شعبه خلوت‌تر و نزدیک‌تر به خود را پیدا کنند.

او ادامه داد: صفحه دیگری هم در این سامانه در نظر گرفته شده است که با ورود به آن و انتخاب استان و سپس شهر و روستا، سوابق و تبلیغات نامزد‌ها نمایش داده می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار