رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه قوه قضائیه یک بدنه همراه با تولید طی دو سال گذشته بوده است، گفت: تمام برنامه‌های «رئیسی» در حمایت از تولید و صداقت ایشان مورد مقبولیت همه گروه‌های سیاسی است.

 بهرامی: تمام برنامه‌های «رئیسی» در حمایت از تولید است/ صداقت «رئیسی» مورد مقبولیت همه گروه‌های سیاسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضان بهرامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: دو کاندیدایی که در بدنه دولت بودند هر کاری که می‌خواستند انجام دادند اما کارنامه‌ای برای حمایت از تولید نداشتند، فقط می‌توانم بگویم عملکرد آقای رئیسی در حوزه تولید کمک حال ما در طول یک الی دو سال گذشته بود که واقعاً به بخش تولید کمک کرد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تمام برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در حمایت از تولید می‌گذرد، تصریح کرد: در مناظرات اول دیدیم برخی کاندیداها خرده می‌گیرند که چرا آقای رئیسی به کارخانه‌ها سر می‌زند؛ اگر شما کشورهای اروپایی را نگاه کنید تنها رؤسای جمهوری که پیش رفتند به تولید نگاه کردند.

* بخش صنعت به حضور آقای رئیسی که حامی تولید است به خود می‌بالد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه آقای رئیسی از دیرباز پیگیر این گره‌گشایی مشکلات بخش تولید بوده است، افزود: بخش صنعت به حضور آقای رئیسی که حامی تولید است به خود می‌بالد، ما یک نفر حامی می‌خواستیم که آقای رئیسی از گذشته بحث صنعت را حمایت کرده و برنامه‌های خیلی خوبی هم دارد.

بهرامی با تاکید بر اینکه حمایت رئیسی از تولید و بازدید از کارخانه‌ها شوی تبلیغاتی نیست، گفت: آقای رئیسی هر کدام از کارخانه‌ها در سطح کشور را که رصد کردند مشکل آن ‌جا حل شده است.

وی با اشاره به اینکه رئیسی در چهار سال می‌تواند بخش صنعت را متحول کند، ابراز کرد: ایشان به دلیل اینکه تخصص لازم را برای رفع موانع تولید دارد و در این دو سال گذرانده است.

* مردم از ما اشتغال می‌خواهند/ قوه قضاییه بدنه همراه با تولید در ۲ سال گذشته بوده ‌است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با تصریح اینکه مردم از ما اشتغال می‌خواهند، گفت: ما به ‌عنوان بخش خصوصی باید برای آنها شغل ایجاد کنیم، برای تحقق مطالبه مردم از حاکمیت پشتوانه می‌خواهیم که تولید شکل بگیرد.

بهرامی بیان کرد: قوه قضاییه یک بدنه همراه با تولید در دو سال گذشته بوده ‌است، اگر قوه قضاییه، دادستانی و دادگستری قرارگاه رفع موانع تولید ایجاد کنند، فکر می‌کنم تجربه بسیار خوبی می‌شود، حداقل برای بخش تولید یک پشتوانه دو قوه‌ای را خواهیم داشت که بتوانیم تولید به شکل واقعی‌اش راه پیدا کند و رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه قوه مقننه همراه با قوه قضاییه است، گفت: این دو قوا در گذشته نگاه ویژه‌ای به تولید داشتند فکر می‌کنم به‌ دور از مسائل سیاسی یک همراهی خوبی می‌شود و عزم سه قوه برای حمایت از تولید شکل می‌گیرد.

* صداقت «رئیسی» مورد مقبولیت همه گروه‌های سیاسی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه در این مناظرات فقط رئیسی در حمایت از تولید برنامه دارد، افزود: آقای رئیسی در طول سالیانی که فعالیت داشته ‌است صداقت‌شان برای همه مردم، گروه‌های سیاسی چپ و راست قابل قبول است.

بهرامی تاکید کرد: رئیسی بعد از مقام معظم رهبری کسی بوده که همیشه حامی تولید و این مهم را در عمل نشان داده است، انصافاً مقام معظم رهبری که این روزها درباره تولید و اقتصاد صحبت می‌کند ما غصه تولید را کنار می‌گذاریم و غصه رهبری را داریم که ایشان دیگر با چه زبانی بگویند که از تولید باید حمایت شود.

وی گفت: حضرت آقا در طول این چند سال در حوزه اقتصادی بارها تاکید بر حمایت از تولید داشته‌اند که این نشان می‌دهد دولت‌ها نتوانستند خوب به آن عمل کنند، نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها حکایت از نگاه راهبردی و عمیق رهبر معظم انقلاب را دارد.

* انتخابات پرشور ضامن کشور قوی

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان  افزود: در طول این دو ماه دولت جلوی پای بخش خصوصی موانع تولید را برطرف نکرده است، تنها کاندیدایی که در زمینه حمایت از تولید برنامه دارد و در وسط میدان است، از کارخانه‌ها بازدید می‌کند و مشکلات آن‌ها را می‌شنود و در صدد حل آن است آقای رئیسی است.

بهرامی ادامه داد: اگر عزیز دیگری وارد این مسیر «حمایت از تولید» می‌شود به ما بگوید که حداقل اطلاع داشته ‌باشیم ولی بنده چیزی ندیدم.

وی انتخابات پرشور را ضامن کشور قوی دانست و گفت: ایران متعلق به همه آحاد است به ‌دور از همه مسائل؛ بخش خصوصی نیاز به حضور پرشور پای صندوق‌های رای دارد، سرنوشت ما را همین هفت کاندیدایی که برنامه می‌دهند، معلوم می‌کنند، فعالان اقتصادی ببینیم کدام کاندیدا مدافع بخش خصوصی است و ما نگاه‌شان را عملی کنیم تا بعداً گلایه نداشته باشیم که ما نظرمان این نبود چرا حمایت نمی‌شود.

* تحول صنعت در گرو حضور فعالان اقتصادی و جامعه کارگری پای صندوق‌های رای

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: امروز نیاز داریم انتخاب کنیم تا فردا از ما حمایت شود، اگر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم با نگاه اقتصادی پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم، اگر شرکت نکنیم بازنده اصلی خودمان هستیم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

بهرامی با اشاره به اینکه ملت فهیم و ولایت‌مدار استان و کشور خون‌های زیادی داده‌اند و هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند، تصریح کرد: مطمئنا هر کسی دلش برای آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌سوزد پای صندوق‌های رای بیاید، رفتن فعالان اقتصادی و جامعه کارگری پای صندوق‌های رای می‌تواند باعث تحول صنعت بدهد.

وی گفت: فعالان اقتصادی و بخش صنعت به کاندیدایی که در حوزه اقتصادی برنامه بهتری داشته باشد با رای خود از او حمایت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار