با هدف ایمنی جاده‌های گلستان

سه دور برگردان ایمن تا ماه آینده در استان به بهره برداری می‌رسد.


بهره برداری از سه دوربرگردان ایمن تا مرداد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اعلام این خبر گفت: از ده دور برگردان ایمن که بر عهده این سازمان گذاشته شده امسال سه دور برگردان ورسن، کارخانه آرد زاهدی و حکیم آباد علی آباد کتول به بهره برداری رسید و سه دور برگردان ایمن در کمربندی علی آباد کتول، زندان گنبد و قره سو آزادشهر تا مرداد به بهره برداری می رسد.

مهدی میقانی افزود: دوربرگردان‌های ایمن ده حسن خان مینودشت، پشمک پناده گنبدکاووس و سعدآباد رامیان در دست احداث است و تا ۶ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی از نیاز استان به روکش آسفالت ۱۶۷کیلومتر از جاده‌ها خبر داد و افزود: هر یک کیلومتر روکش آسفالت به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امسال ۴۵میلیارد تومان اعتبار به این بخش اختصاص یافته که در دوماه امسال ۲۰کیلومتر آن انجام شد.

میقانی افزود: ابنیه فنی پل بزرگ بایلر، پل کانال رهبری گمیشان و پل کل آباد کمربندی آق قلا در حال تکمیل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برای نگهداری از روشنایی ۱۹۰کیلومتر جاده‌های گلستان، تامین روشنایی مسیر قره قاچ آزادشهر رامیان و بزرگراه گرگان سرخنکلا و تجدید خط کشی و تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی با پیمانکار قرارداد بسته ایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار