مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان :

قاسم محمدی گفت: اگرچه برای کشور مشکلات فراوان و چالش‌های اقتصادی براثر تحریم‌های ظالمانه دشمنان به وجود آمده است، اما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کلید حل مشکلات کشور محسوب می‌شود.

کلید حل مشکلات کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، قاسم محمدی در گفتگو با روابط عمومی بر مشارکت حداکثری آحاد مختلف مردم در انتخابات تاکید کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان با اشاره به لزوم رفع مشکلات پیش رو افزود: اگرچه برای کشور مشکلات فراوان و چالش‌های اقتصادی براثر تحریم‌های ظالمانه دشمنان به وجود آمده است، اما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کلید حل مشکلات کشور محسوب می‌شود.

وی گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و مشارکت حداکثری مردم در آن پشتیبان امنیت ملی و نماد مقبولیت حکومت محسوب می‌شود.

محمدی با بیان سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تاکید معظم له براینکه که اولویت اول ما مشارکت حداکثری در انتخابات است، افزود: همه آحاد مختلف مردم می توانند از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای رساندن پیام خود و دعوت از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در بحث انتخابات پیش رو استفاده کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره نقشی تعیین کننده و موثر در تعیین سرنوشت کشور ایفا کرده و میزان مشارکت مردم در آن نیز تاییدی بر صحت انتخابات و آزادی و اختیار شهروندان در مشارکت در این رویداد مهم سیاسی بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار