رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان:

رئیس ستاد آیت ا..رئیسی در استان گلستان گفت: اگر انتخاب درستی نداشته باشیم، مشکلات 4 سال سال گذشته دولت مجدد تکرار خواهد شد.

درست انتخاب نکینم مشکلات 4 سال گذشته مجدد تکرار می شود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام و والمسلمین دکتر سید علی طاهری در دیدار با اعضای اتحادیه حمل و نقل جاده ای استان، اظهار کرد: برخی رقبای انتخاباتی فضای انتخابات را طوری طراح کرده اند که با شایعه پراکنی و تهمت های ناروا به آیت ا..رئیسی و مخدوش کردن اذهان عمومی، قصد دارند رای را به سمت خود بیاورند و این نشان از آن دارند که این افراد تا چه اندازه از حضور آیت ا..رئیسی در انتخابات هراس دارند.

وی افزود: سند این تهمت های ناروا را همه مردم در سه مناظره تلویزیونی به وضوح مشاهده کردند و دیدند که آیت ا..رئیسی چگونه در برابر آن ها با  صبوری سخن می گفت.

دکتر طاهری ادامه داد: اگر طیف وابسته به آقای روحانی بخواهند با مسموم سازی فضای انتخاباتی مجدد رای بیاورند بدانید که شرایط بسیار سخت تر از شرایط فعلی خواهد شد چرا که اینها همان راه را ادامه می دهند.

وی گفت: برخلاف آنچه که رقبای آیت ا..رئیسی و طیف آقای روحانی که می گویند با آمدن آیت ا..رئیسی ارتباط ایران با همه کشورها قطع و میز مذاکره هم ترک می شود ، باید بگویم که ایشان در مناظره ها هم به صراحت اعلام کردند که میز مذاکره را ترک نمی کنند ، وادادگی به کشور های غربی ندارند اما جنگ هم ندارند.

دکتر طاهری ادامه داد: آیت ا..رئیسی در دفاع از حقوق عامه مردم ایران اعتقاد به ادامه مذاکره دارند اما این حرکت را منوط به اطاعت کشورهای غربی در رابطه با برداشتن تحریم ها می دانند و معتقدند که اگر آنها به راستی خواهان اجرای برجام هستند باید تحریم های خصمانه و ضد انسانی  را بردادند.

وی با بیان اینکه دولت روحانی همه مشکلات را به گردن برجام انداخته است هم ، اظهار کرد: توسعه تولیدات داخلی و حمایت از تولید کنندگان، که مقام معظم رهبری هم به آن تاکید ویژه دارند چه ربطی به تحریم ها دارد.

وی افزود: وقتی منابع بانکی به قول آیت ا..رئیسی در اختیار برخی افراد خاص قرار می گیرد و ایشان باید به جای بانک ها به واحد های تولیدی نیمه تعطیل بروند و مشکلات آن را پیگیری کنند ، دیگر چه اعتمادی می توان به رقبای این دوره داشت.

دکتر طاهری اذعان کرد: زمانی کشور و مردم به سراشیبی مشکلات و گرفتاری های اقتصادی افتادند که رئیس جمهور وقت توجه ای به حرف مقام معظم رهبری نکردندو کار خودشان را پیش بردند.

وی افزود: در رابطه با همین برجام ، مقام معظم رهبری در همان ابتدا فرمودند اگر می خواهید مذاکره کنید ایرادی ندارد اما از همان اول چارچوب را محکم ببندید چون من اعتمادی به این غربی ها ندارم و دیدید که وقتی دولت روحانی به جای اعتماد به رهبر به اوباما اعتماد کرد و بعد از آن ترامپ از برجام خارج شد ، چه مشکلاتی بر سر مردم آوار شد.

دکتر  طاهری در پایان، حضور حداکثری در انتخابات را راه برون رفت مردم از مشکلات پیش رو عنوان کرد و گفت: اگر در انتخابات شرکت نکینم و به کاندیدای اصلح رای ندهیم و بخواهیم همچون گذشته بر اساس شایعه پراکنی ها بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم، ممکن است پشیمانی زیای برایمان به بار بیاورد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار