رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه شهریاری: آیت الله رئیسی در کابینه خود از همه قومیت‌ها و اقوام استفاده می‌کند، گفت: منشاء اصلی جلوگیری از فساد در قوه مجریه بوده و اگر دولت کارآمد باشد پرونده‌ای در این خصوص به قوه قضائیه ارجاع نمی‌شود.

 شهریاری: آیت الله رئیسی در کابینه خود از همه اقوام استفاده می‌کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گنبدکاووس، حسینعلی شهریاری امروز در همایش وحدت اقوام شرق گلستان در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس اظهار کرد: دولت ناکارآمد روحانی ادعا داشت اقتصاد کشور را ظرف مدت ۱۰۰ روز مدیریت کرده و با تصویب برجام هم چرخ اقتصاد مردم و هم چرخ سانتریفوژ را خواهد چرخاند.

وی تصریح کرد: علیرغم تاکید رهبر مبنی بر اینکه به مذاکرات دلخوش نباشید این دولت توجهی نکرد و خودسرانه به امید آمریکا جنایتکار بود تا مشکلات کشور را حل کند، آمریکایی که در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و غیره جنایت‌های بی‌شماری کرده و داعش را تشکیل داد تا به جان دختران، زنان، مردان و همه مسلمانان شیعه و سنی بیفتد.

* دولت فعلی به‌جای اتکا به مردم متکی به کدخدایی مانند آمریکا بود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه دولت فعلی خوب عمل نکرده و به‌جای اتکا به مردمی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند متکی به کدخدایی مانند آمریکا بود و با این همه خیانت و ناکارآمدی از مردم شریف طلبکار است.

وی ادامه دهد: خیانتی بزرگتر از این که باعث به شهادت رسیدن «سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی» شدند و فکر می‌کردند اگر سردار سلیمانی به شهادت برسد دیگر فردی به مانند ایشان در کشور متولد نخواهد شد غافل از اینکه بسیاری از جوانان ایرانی اجازه نخواهند داد استکبار جهانی وارد کشور ایران اسلامی شود.

شهریاری گفت: مردم ایران برای اولین بار بعد از ۴۰ سال از سوءمدیریت و بی‌تدبیری دولت در فساد خسته شده و به دنبال دولت انقلابی هستند که به این بی‌تدبیری‌ها و رانت‌خواری‌ها به طور جدی مبارزه کند.

وی بیان کرد: رئیس بانک مرکزی که ادعاهای زیادی دارد در دولت روحانی ۱۸ هزار میلیارد دلار ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را از کشور خارج کرد و آن را برنگرداند و آن مقدار کمی که به کشور برگشت با ارز ۲۰ تا ۳۰ هزار تومانی بود.

منشاء اصلی جلوگیری از فساد در قوه مجریه است

رئیس خیرین سلامت کشور ابراز کرد: متاسفانه در این دولت سلطان سکه‌ها درست شد و بسیاری از منابع ملی، ارزی و طلا کشور توسط این خیانتکاران به تاراج رفت و بدترین وضعیت در کشور این بود که رئیس جمهور شخصا در چند مرحله از مردم خواست تا در بورس سرمایه‌گذاری کنند و با این کار خواست مشکل کمبود ریالی کشور را با سپرده‌های مردم حل کند.

وی بیان کرد: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری ادعا دارند که مبارزه با فساد در قوه قضائیه است باید به این افراد یادآور شویم منشاء اصلی جلوگیری از فساد در قوه مجریه است و اگر دولت کارآمد بوده و با فساد مبارزه کند پرونده‌ای در این خصوص به قوه قضائیه ارجاع نمی‌شود، در اصل بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب قوه قضائیه خط سوم مدیریت یک دولت است.

شهریاری با اشاره به اقدامات جدی قوه قضائیه در دو سال گذشته در راستای مبارزه با فساد گفت: از دو سال گذشته با روی کار آمدن آقای رئیسی مبارزه با فساد به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و وی توانست ۹۰ هزار میلیارد تومان از بودجه دولت را از گلوی رانت‌خواران، فسادگران و زمین‌خواران در آورده و به بیت‌المال و خزانه دولت برگرداند، آقای رئیسی مبارزه با فساد را از خود کارکنان قوه قضائیه و آقازاده‌هایی مانند برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول رئیس جمهور و غیره آغاز کردند.

رئیسی در کابینه خود از همه قومیت‌ها و اقوام استفاده خواهد کرد

وی خاطرنشان کرد: ۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از مشورت به این نتیجه رسیده که دولت انقلابی با حضور آقای رئیسی تشکیل می‌شود و بر این اساس نامه‌ای را تنظیم و از آقای رئیسی خواستند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، آقای رئیسی هم منتظر بود تا مردم به یک اجماع ملی رسیده بعد وارد عرصه شود، وی در کابینه خود از همه قومیت‌ها و اقوام استفاده خواهد کرد، وزرای آقای رئیسی از دل مردم خواهد بود نه از آقازاده‌ها و افرادی که کعبه آمال خود را در غرب می‌دانند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شعار دولت رئیسی مبنی بر «دولت مردمی، ایران قوی» ابراز کرد: باید کاری کنیم که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم حضور حداکثری و مشارکت بالایی در پای صندوق رای داشته باشند و با توجه به شاخص دشمن که قدرت و عظمت نظام جمهوری اسلامی را با حضور حداکثری می‌سنجد سبب می‌شود تا ایران قوی در سایه مشارکت حداکثری تشکیل و تقویت شود، حضور حداکثری و رای بالای مردم به آقای رئیسی باعث می‌شود تا قدرت چانه‌زنی وی در برابر استکبار جهانی افزایش یافته و در مقابل یاوه‌گویان با اقتدار بایستد.

ما مذاکراتی را می‌پذیریم که منافع ملی ایران در آن دیده شود

وی با بیان اینکه آقای رئیسی مخالف مذاکره نیست، گفت: آقای رئیسی مخالف برجام نیست و ما مذاکراتی را می‌پذیریم که منافع ملی ایران در آن دیده شود.

شهریاری با تاکید بر اینکه مردم مراقب توطئه‌های مخالفان باشند، بیان کرد: وحدت و همگرایی خوبی از همه اقشار در کشور به وجود آمده که موافق ریاست جمهوری آقای رئیسی هستند اما نکته مهم این است که سیستم اجرایی انتخابات در دست دولت فعلی است و همین دولت در انتخابات قبلی ریاست جمهوری تعرفه‌های بدون مهر را در انتخابات بکار برده تا رای مردم به نفع رئیسی و دیگر کاندیداها باطل شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از همه مردم می‌خواهیم که با حضور حداکثری خود در ساعات اولیه برگزاری انتخابات در شعبه اخذ رای حاضر شده و هوشیار باشند تا مخالفان نتوانند نقشه‌های خود را عملی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار