فرشاد پیوس معتقد است تیم ملی با توانایی که دارد، عراق را شکست خواهد داد.

پیشکسوت تیم ملی: در شکست دادن عراق تردیدی ندارم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پارس فوتبال، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی قدرتش را به همه آسیا نشان داده و در برتری برابر عراق شکی نداریم.

فرشاد پیوس با اشاره به دیدار پیش رو تیم ملی برابر عراق در هفته هشتم مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی اظهار داشت: تیم ملی در سه دیدار نخست این تورنمنت نتایج خوبی گرفت و به توجه به این موضوع بازیکنان و اعضای تیم در شرایط خوبی قرار دارند. مهم ترین مساله وضعیت روحی و روانی بازیکنان است که در حال حاضر تیم در بهترین شرایط قرار دارد.

وی افزود: همه بازیکنان یکدل هستند تا به بهترین شکل مسابقات را به اتمام برسانند. امیدوارم با یک برد قاطع عراق را هم ببریم و با بهترین نتیجه راهی مرحله بعد بازی‌ها شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه آیا شرایط موجود باعث نمی‌شود تا بازیکنان استرس داشته باشند، اضافه کرد: عراق جدی ترین حریف ما است اما به طور حتم سطح فوتبال ما از این کشور خیلی بالاتر است و شک ندارم با بردی قاطع این دیدار ها را به پایان خواهیم رساند.

وی در خصوص نقطه قوت تیم ملی تصریح کرد: همه بازیکنان همدل هستند تا همین روحیه خوب بازیکنان یکی از فاکتورهای تیم ملی است. از طرفی بازیکنان بازی به بازی هماهنگ تر می شوند و از نظر فنی نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

پیوس در رابطه اینکه با برتری کره برابر لبنان شانس صعود ایران افزایش یافته خاطرنشان کرد: به این مسائل توجه نداشته باشیم. به طور حتم بازیکنان هم تجربه لازم را دارند و برای برتری به زمین خواهند رفت. همه منتظر هستیم تا تیم ملی پایان خوبی در این دیدارها داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران که در دور برگشت مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملتهای ۲۰۲۳ قطر توانسته هر سه دیدار نخست خود را با برتری پشت سر بگذارد، فردا سه شنبه در آخرین بازی خود در این مرحله به مصاف عراق می‌رود.

درگروه سوم این رقابت‌ها عراق با ۱۷ امتیاز صدرنشین است و تیم ملی کشورمان با ۱۵ امتیاز در رده دوم مسابقات گروه قرار دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار