فرماندار گرگان:

حمیدی گفت: شهرستان گرگان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات آرام و شفاف را دارد.

گرگان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارد/ ۱۴۰ بنر متخلف در سطح شهر گرگان جمع آوری شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» ظهر امروز (چهارشنبه 26 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: با زمان بندی انتخابات در روز آخر تبلیغات انتخابات قرار داریم.

فرماندار گرگان ادامه داد: فرآیند انتخابات به لحاظ اجرایی به مرحله ای رسیده که صندوق ها و اقلام مورد نیاز برای ارسال به شعب اخذ رای آماده شده است و فردا نیز هیئت اجرایی بازدیدی از محل شعب اخذ رای انجام خواهند داد.

حمیدی بیان کرد: 263  شعبه اخذ رای در شهرستان گرگان داریم که نسبت به دوره گذشته 20 درصد میزان شعب افزایش یافته و نزدیک به 25 شعبه نسبت به دوره گذشته در شهرستان افزایش یافته است.

وی افزود: هر شعبه 10 نفر عوامل اجرایی دارد که دو هزار و 630 نفر شامل می شو و هر شعبه نیز 10 نفر عوامل نظارتی، خدماتی و بازرسی دارد و در هر شعبه 20 نفر انجام وظیفه می کنند که بالغ بر پنج هزار و 260 نفر می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده در روز انتخابات قطعی برق در شهر گرگان که به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود نخواهیم داشت و همچنین هماهنگی و تمهیدات لازم نیز با مخابرات استان نیز صورت گرفته است.

حمیدی تاکید کرد: شهرستان گرگان 25 درصد جمعیت استان را در دل خود جای داده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پرشور خواهیم کرد.

وی افزود: مهمترین تخلف تبلیغاتی بزرگ بودن تبلیغات بزرگ تر از حد استاندارد بود و در مکان های غیر استاندارد نصب شده بود و پس از شکایت های انجام شده از سوی برخی از داوطلبان کمیته امحاء کار را آغاز کرد و قبل از امحاء به نامزدهای شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص اخطار صادر شد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در سطح شهر گرگان ۱۴۰ بنر از داوطلبان متخلف جمع آوری شد، افزود: ۱۳ نفر از متخلفان نیز به کمیته مستندسازی تخلفات انتخابات معرفی شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار