مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان گفت: حفظ و ترویج آموزه‌های شهدا دشمنان را مایوس کرده و انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه خواهد کرد.

حفظ و ترویج آموزه‌های شهدا انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد استان گلستان؛ اسرافیل وزیری در گفت‌وگو با سایت ایثار گلستان در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگرگفت: خدمت به جامعه ایثارگری اجر الهی در پی دارد و توجه داشته باشیم که همگی آحاد ملت وظیفه‌دارند قدردان ایثار و فداکاری این عزیزان باشند.

وی تفکر انقلابی شهدا را گران‌بهاترین میراث برای نسل‌های آینده تلقی کرد و یادآور شد: باید زمینه انتقال آموزه‌های شهیدان به آیندگان فراهم شود.

وزیری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را به‌عنوان یک وظیفه برشمرد و افزود: ما از معنویت این دیدارها و بازدیدها روحیه و انرژی مضاعف می‌گیریم.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران، محور قراردادن مشی شهدا و ایثارگران برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه  آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار