معاون بنیاد شهید گلستان:

معاون امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان از برگزاری جشنواره عکس سلفی با مادربزرگ‌های شهید در گرگان خبر داد.

برگزاری جشنواره عکس سلفی با مادربزرگ‌های شهید در گرگان

به گزارش گلستان24؛محمدعلی طالع‌زاری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ادارات شهرستان گرگان اظهار کرد: جشنواره عکس سلفی با مادربزرگ‌های شهید در روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه جاری در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خانواده‎های شهدا به عنوان گنجینه‎های معرفتی هستند، تصریح کرد: جشنواره عکس سلفی با مادربزرگ‌های شهید برگزار می‌شود که نوه‌های خانواده‌ شهدا می‌توانند عکس سلفی یادگاری بگیرند و به آدرس «@navid shahed golestan» ارسال کنند و ما در فروردین ماه سال آینده هدایایی رو تقدیم کنیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ابراز کرد: در طول سال برای خانواده‎های شاهد و ایثارگر برنامه‎های مختلف فرهنگی، آموزشی و رفاهی داریم.

طالع‌زاری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: نگارش زندگینامه شهدا و خانواده‎های آنان چراغ هدایت جامعه و نسل آینده است و همه تکلیف داریم در انتقال این فرهنگ تلاش کنیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار