مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نقش بانوان در سنگر انتخابات بسیار سنگین است و عهده دار روشنگری و معرفی نامزدهای انقلابی و انگیزه سازی جهت مشارکت حداکثری برای جوانان هستند.

بانوان مسئولیت سنگینی برای مشارکت حداکثری دارند

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از دختران اعضای کانون مداحان شهرستان گرگان به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) نمونه بانوی ولایتمدار، بابصیرت، اهل تقوا و علم و دانش و زندگانی ایشان سراسر نور بود.

وی با بیان سخن ارزشمند معمار انقلاب اسلامی ایران، گفت: بانوان ایران اسلامی تاریخ ساز ان و رهبران نهضت انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: سطح کرامت بانوان در جهان غرب پایین آمده است و همچنین مواجهه حاکمیت غربی ها با شهروندان بخصوص بانوان تحقیر کننده است و امروز در برابر هجمه دشمنان رسالت یک دختر و بانوی انقلابی بسیار سنگین است.

گرزین بیان کرد: بانوی مسلمان انقلابی و فرهیخته با تاسی از شهید حاج قاسم سلیمانی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نماد مسئولیت پذیری و تاثیرگذاری موثر در همه عرصه ها است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل بانوان و دختران جوان در تمامی عرصه های اجتماعی گفت: امروز رسالت شما در سنگر انتخابات بسیار سنگین است و عهده دار روشنگری و معرفی نامزدهای انقلابی و انگیزه سازی جهت مشارکت حداکثری برای جوانان هستید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: نگاه سازمان تبلیغات اسلامی همان نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری است که مردم سازنده ترین نقش را در تحقق حاکمیت الله و ظهور امام زمان (عج) دارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار