رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:در انتخابات اخیر فقط مهره عوض شده است

حجت الاسلام کوهستانی: ملت ایران به آمریکایی‌ها هیچگاه اعتمادی نداشته و نخواهد داشت چرا که خوی استکباری آن‌ها با ماهیت انقلاب اسلامی که استکبارستیزی است تضاد دارد.

خوی استکباری آمریکا با ماهیت انقلاب اسلامی همخوانی ندارد

به گزارش گلستان24،  حجت الاسلام جعفر کوهستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به کرسی نشستن ترامپ برصندلی رییس جمهوری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آوای ترکمن اظهار داشت:آمریکای جهانخوار بعد از انقلاب اسلامی با توجه به صدمه شدیدی که از ایران خورد و در رسیدن به اهدافش مغموم ماند همواره تاکنون از استراتژی سلطه گری خود عقب نشینی نکرده است.

وی افزود:استکبار جهانی با همین نگاه و خوی سلطه طلبانه اش همواره در مقابل ایران حرکت کرده است لذا آمریکا نشان داده که هر رییس جمهوری که به تخت ریاست رسید ادامه دهنده و دنباله رو اهداف پلید سیاسیتهای دولت آمریکاست.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن

حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد:ترامپ فرد سیاستمداری نیست اما قطعا تبعیتش از برنامه و ساختار سیاستمداران آمریکایی کمتر نخواهد بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا اذعان داشت:بی شک نتیجه انتخابات آمریکا هیچ تاثیری در روند و موضع آمریکا به ایران ندارد چرا که فقط مهره عوض شده است و به قول امام خمینی(ره) رابطه ایران و آمریکا همواره رابطه بین گرگ و میش است و هیچگاه این رابطه عوض نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:ملت آگاه و بیدار ایران همواره خوی سلطه طلبانه آمریکا را شناخته است لذا ترامپ یا کلینتون 2 مهره ای بودند که از میان آنان یکی باید انتخاب می شد.

وی یادآورشد: ملت ایران به آمریکایی‌ها هیچگاه اعتمادی نداشته و نخواهد داشت چون هیچ‌گاه صداقت نداشته و خوی استکباری آن‌ها با ماهیت انقلاب اسلامی که استکبارستیزی است در تضاد می باشد.


منبع : آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار