استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)کلاله:

استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) کلاله، بصیرت، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را نیاط ضروری کشور خواند.

حضور حداکثری و انتخاب اصلح ضرورت امروز کشور است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم فاطمه قنبری در نشستی مجازی که با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(سلام‌الله‌علیها) شهرستان کلاله برگزار شد، به ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح به‌عنوان یکی از موضوعات اساسی جامعه اشاره کرد.

وی در تشریح معنای «بصیرت»، بصیرت را به معنای دانایی، زیرکی، هوشیاری و یقین دانست و بیان کرد: با توجه به معنای بصیرت، انسان درست را از نادرست و حق را از باطل به آسانی تشخیص می دهد.

استاد مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س)کلاله افزود: اهل بصیرت با امداد نیروی قدسی که به آنها عطا شده، می‌شنوند، می اندیشند و می بینند و از عبرت‌ها، بهره می‌گیرند وآنگاه راه‌های روشنی را می‌پیمایند و بدین ترتیب از افتادن در پرتگاه‌ها و لغزش‌گاه‌ها در امان می‌مانند.

خانم قنبری افزود: کلید واژه بصیرت یکی از کاربردی‌ترین واژگان موجود در ادبیات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بوده و همواره مورد تاکید فراوان ایشان قرار گرفته است.

وی پیرامون رای‌دادن و انتخابات گفت: آحاد مردم و خواص در قبال سرنوشت جامعه و همچنین جلوگیری از انحراف و بروز شکاف طبقاتی مسئول هستند و امربه‌معروف نیز یک وظیفه عمومی شمرده می‌شود.

مبلغ حوزه افزود: اگر نماز و روزه قضا شود، قابل جبران است، ولی اگر دفاع از ولایت قضا شود، قابل جبران نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار