مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا:

آخوند رهبر گفت: با حضور حداکثری در انتخابات اتحاد و انسجام عملی خود را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند عبدالرزاق رهبر با اشاره به حضور پرشور در انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: توصیه دین مبین اسلام و قرآن کریم نیز بر همین اساس است و باید با حضور چشمگیر در انتخابات به دنیا ثابت کنیم که زیر پرچم اسلام، قرآن و لا اله الا الله زندگی میک نیم و با وحدت و همدلی خود و با دور کردن قومیت و تعصب برای اعتلا و عزت کشورمان و تقویت تقوا تلاش می کنیم.

مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا با تاکید براینکه، همه مردم مومن و انقلابی منطقه چه تشیع و چه تسنن و همه قومیت ها باید همه با وحدت و همدلی خود در انتخابات شرکت کنیم، افزود: با حضور حداکثری در انتخابات باید شان و منزلت مقام معظم رهبری و اولی الامر خود را به دنیا نشان بدهیم و ثابت کنیم ملت بزرگ ایران مطیع مقام معظم رهبری، مطیع اولی الامر و مطیع قرآن کریم است.

امام جمعه آق قلا با ذکر این مطلب که در روز رای گیری هیچ کس در خانه نماند و در انتخابات شرکت کند، گفت: انشاالله با حضور حداکثری در انتخابات اتحاد و انسجام عملی خود را به جهانیان نشان داده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.

آخوند رهبر با بیان اینکه باید پرچمدار شرکت در انتخابات باشیم، تصریح کرد: باید وحدت و همدلی ما الگوی دنیا شود و در انتخاب باید پیام ها و نکته های ظریف مقام معظم رهبری را گوش فرا دهیم تا شحص اصلح را انتخاب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار