نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی از آمادگی مردم استان گلستان برای خلق حماسه به یادماندنی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

 مردم گلستان آماده حماسه در انتخابات ۱۴۰۰ هستند/ اصلاح روند اجرایی کشور مهمترین مطالبه مردمی

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی سنگدوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: مردم در شرایط سخت معیشتی برای تغییر وضع موجود در انتخابات شرکت می‌کنند و ان‌شاءالله حماسه به یادماندنی در انتخابات ۱۴۰۰ رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: شرایط زندگی و معیشتی بر مردم سخت شده است ولی به خاطر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم‌سالار است مردم ما اهمیت انتخابات را درک می‌کنند و پای صندوق‌های رای پررنگ‌تر از همیشه شرکت خواهند کرد.

* دشمنان هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و همواره در حال دسیسه هستند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند/ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد شد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ شدن انتخابات در ایران افزود: مردم ما انقلاب و ولایت‌شان را دوست دارند و سر بزنگاه آن چنان تودهنی به دشمنان می‌زنند و اقتدار بزرگی برای جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد.

سنگدوینی گفت: دشمنان هیچ‌گاه بیکار نمی‌نشینند و همواره در حال دسیسه هستند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند، این مردم با وجود سختی‌های اقتصادی و معیشتی پای صندوق‌های رای می‌آیند تا با انتخاب درست و اصلح روند کشور را تغییر دهند.

وی اهمیت این دوره از انتخابات را بسیار حساس خواند و تصریح کرد: مطمئنا مردم می‌خواهند روند اجرایی کشور اصلاح شود که این مهم با انتخاب اصلح امکان‌پذیر است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز با حضور پرشور خود نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند و مشکلات سبب نمی‌شود که آنها دست از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی بردارند.

سنگدوینی بیان کرد: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه خواهد شد و مردم یک حماسه دیگری بعد از ۴۲ سال خلق خواهند کرد تا دشمنان را بار دیگر ناامید کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان همزمان با سراسر کشور از ساعت هفت صبح آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار