رییس ستاد انتخابات علی آباد کتول از آمادگی 156 شعبه برای اخذ آراء مردم در این شهرستان خبر داد و گفت: در این انتخابات حدود 105 هزار نفر از مردم شهرستان علی آباد کتول واجد شرایط رای هستند.

105 هزار نفر، واجد شرایط رای در علی آباد کتول هستند/ آمادگی 156 شعبه آماده اخذ رای

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ مجتبی جمالی در نشست با اصحاب رسانه علی آباد کتول با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که انتخابات عرصه وحدت و انسجام ملی و مظهر اقتدار نظام در عرصه های بین المللی است، اظهار کرد: هدف همه مقامات عالی کشور، دست‌اندرکاران و کلیه دلسوزان نظام، برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری است.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی 156 شعبه اخذ رای در این شهرستان، گفت: از این تعداد ۶۶ شعبه در حوزه شهری شامل 40 شعبه در علی آبادکتول، 17 شعبه در فاضل آباد، 5 شعبه در مزرعه کتول و 4 شعبه در سنگدوین، 90 شعبه روستایی شامل 49 شعبه در بخش مرکزی و 41 شعبه در بخش کمالان مستقر و همچنین 3 شعبه سیار در سطح شهرستان فعال هستند.

فرماندار علی آباد کتول همچنین از کاندیداتوری 605 نفر ب ای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از این تعداد 81 نفر در حوزه شهری شامل 40 نفر در علی آباد کتول، 23 نفر در فاضل آباد، 7 نفر در مزرعه کتول و 11 نفر در سنگدوین و 524 نفر در حوزه روستایی شامل 313 نفر در بخش مرکزی و 221 نفر در بخش کمالان کاندیدا هستند.

وی در ادامه با اشاره به 105 هزار نفر واجد شرایط در این شهرستان، گفت: از این تعداد، حدود 2500 نفر رای اولی هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول با تاکید بر حضور ناظران بهداشتی و رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی، گفت: ان شاء الله در این انتخابات، مردم ولایی شهرستان بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان پای آرمان های نظام ایستاده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار