فرماندار شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان گفت که نتیجه انتخابات شورای اسلامی ۲ شهر گالیکش و صادق آباد با پایان یافتن شمارش آرا مشخص شد و اعضای اصلی این شوراها به انتخاب مردم برگزیده شدند.

اعضای شورای شهرهای گالیکش و صادق آباد مشخص شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ احمد تجری منفرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج برگزیده مردم برای شورای اسلامی شهر گالیکش در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد به ترتیب مصطفی عرب با سه هزار و ۹۰۶ رای، ابراهیم سنچولی با ۲ هزار و ۶۸۸ رای، حسین صفری با ۲ هزار و ۵۰۷ رای، زهرا رنگریز با ۲ هزار و ۲۷۲ رای و ولی زمانی با هزار و ۸۸۸ رای هستند.

وی بابیان اینکه ۲۹ داوطلب تایید صلاحیت شده در انتخابات شورای اسلامی شهر ۲۰ هزار نفری گالیکش برای کسب پنج کرسی با هم به رقابت پرداختند، افزود: حسنیه بارانی با هزار و ۷۱۷ رای، یحیی فارسیانی با هزار و ۶۵۶ رای و مجید عرب با هزار ۴۷۱ رای به عنوان سه عضو علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

تجری اضافه کرد: در شهر هزار و ۵۰۰ نفری صادق آباد از توابع شهرستان گالیکش نیز ۲۳ داوطلب با هم به رقابت پرداختند که خلیل خودنیا با ۳۶۶ رای، بنیامین تمکی با ۳۱۱ رای، زیبن تمکی با ۲۹۷ رای، حیدر تمکی با ۲۸۳ رای و ممی پرتوی با ۲۶۴ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

به گفته وی، بهاره خرمالی با ۲۵۶ رای، مهدی همتی یارم گنبد با ۲۴۴ رای و بهروز تمکی با ۲۰۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر صادق آباد انتخاب شدند. 

فرماندار گالیش اضافه کرد: در مجموع ۷۶ درصد از ۴۵ هزار و ۸۷۲ نفر از واجدین شرایط این شهرستان در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و رای خود را به صندوق انداختند.

شهرستان گالیکش با داشتن ۲ شهر گالیکش و صادق‌آباد و حدود ۶۴ هزار نفر جمعیت مشکل از اقوام و مذاهب گوناگون در شرق گلستان واقع است.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر جمعیت دارد که ۵۳ درصد از این جمعیت، شهرنشین هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار