فرمانده انتظامی استان از همکاری خوب سپاه و بسیج و سایر دستگاه‌های امنیتی استان با نیروی انتظامی در برگزاری انتخاباتی امن و سالم تقدیر کرد.

 تقدیر فرمانده انتظامی گلستان از همکاری خوب سپاه و بسیج استان در تامین امنیت انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از بسیج، سعید دادگر اظهار کرد: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روزی بود که دشمنان ایران اسلامی نقشه های زیادی برای آن طراحی کرده بود؛ دشمنی که نشان داد مردمان این مرز و بوم را به‌خوبی نشناخته است. مردمانی که اگر حس کنند دشمن چشم طمعی به این نظام مقدس و ایران عزیز دارد جانانه در میدان حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: همان مردمی که در گذشته در میدان خرمشهر حماسه آفریدند همانها که در تشییع پیکر مطهر شهید «حاج قاسم سلیمانی» دنیا را شگفت زده کردند و امروز نیز با حضوری حماسی در میدان انتخابات، نقشه‌های پلید دشمنان را خنثی کردند.

* پلیس با همکاری خوب  سپاه، بسیجیان ولایتمدار و سایر دستگاه‌های امنیتی استان، از این ماموریت خطیر سربلند بیرون آمد

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: حال در این بین وظیفه نیروی انتظامی فراهم ساختن زمینه برگزاری انتخابات در فضایی امن و سالم بود که پلیس با همکاری خوب  سپاه، بسیجیان ولایتمدار و سایر دستگاه‌های امنیتی استان، از این ماموریت خطیر سربلند بیرون آمد.

دادگر افزود: سربازان وفادار ولایت در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج همواره نشان داده‌اند در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و دفاع از نظم و امنیت، یاریگری مطمئن برای نیروی انتظامی هستند و این ماموریت نیز برگ زرین دیگری از همکاری مسئولانه و برادرانه این عزیزان با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی گلستان ضمن تقدیر از همکاری، تعامل و حضور فعال پاسداران و بسیجیان خدوم استان در راستای تامین نظم و امنیت انتخابات از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) را مسئلت می‌کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار