مسوول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان از ترند شدن هشتگ «گلستان حضور» همزمان با انتخابات 1400 در توئیتر فارسی خبر داد.

 فعالان مجازی هشتگ «گلستان حضور» را ترند کردند/ شروعی دلچسب برای یک روز حماسه‌ساز

به گزارش گلستان ۲۴؛ رضا روشنی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کاربران فضای مجازی استان گلستان هشتگ «گلستان حضور» را به منظور مشارکت مردم در انتخابات ترند توئیتر فارسی کردند، این پویش با هدف مطالبه‌گری، حضور حداکثری و انتخاب اصلح در فضای مجازی به راه افتاده است.

وی با اشاره به اینکه کاربران فضای مجازی در شهرهای ۱۴ گانه استان گلستان بار دیگر به پویش «گلستان حضور» پیوستند، تصریح کرد: داغ شدن این پویش توئیتری در اردیبهشت امسال نیز روی خط خبرها قرار گرفت و کاربران گلستانی مدت‌هاست که مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت می‌کنند.

مسوول سازمان فضای مجازی بسیج استان گلستان با تاکید بر اینکه ۲۸ خرداد شروع دیگری برای یک روز حماسه‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای دهنده و ۳۲ هزار رای اولی در انتخابات ۱۴۰۰ برای تعیین سرنوشت کشور سهمی هستند.

روشنی بیان کرد: روز گذشته ۲۷ خرداد و در آستانه انتخابات به همت کاربران فضای مجازی استان گلستان کلیدواژه «گلستان حضور» در بین سه ترند برتر کشور قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار