مدیر مبارزه با بیماری های واگیر گلستان خبرداد

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: ۲۲ هزار نفر در گلستان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به ۲۲ هزار نفر/ «برکت» وارد گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: در روزهای گذشته کمبودهایی برای تزریق نوبت دوم واکسن کرونای گروه های سنی در استان داشتیم که هم اکنون این مشکل برطرف شده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان افزود: هم اکنون واکسن وارد استان شده و واکسیناسیون سرعت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به ازدحام روزهای اخیر در مراکز تزریق واکسن، ادامه داد: واکسن وجود دارد و جای نگرانی نیست و در روزهای آینده از ازدحام کاسته خواهد شد.

باقری گفت: برای اولین محموله واکسن کوو ایران برکت هم وارد استان شد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت گلستان بیان کرد: تاکنون ۶۵ هزار گلستان واکسن نوبت اول کرونا و ۲۲ هزار و ۲۱۶ گلستانی هم نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

طبق گفته وی واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا در استان همچنان ادامه دارد و مشمولان می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم گفت: روند افزایشی بستری های کرونایی را در استان شاهد هستیم و هم اکنون ۳۲۲ بیمار در استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر افزایش یافته است.

عبدالرضا فاضل افزود: طبق آخرین رنگ بندی شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، آق قلا، گنبدکاووس و کلاله در وضعیت نارنجی قرار داشته و بقیه شهرهای زرد هستند.

وی از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

از همه خواست که برای بهتر شدن اوضاع و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانشان، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار