معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشارکت و همکاری خوب بازاریان در زمان اوج شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: مشارکت و همکاری بازاریان در زمان شیوع بیماری کرونا در راستای تعطیلی اصناف عامل بسیار مهم در کنترل و کاهش شیوع این بیماری بود.

مشارکت بازاریان مهمترین عامل کنترل شیوع بیماری کرونا در شهرستان گنبدکاووس بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فرمانداری گنبد، وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در یکسال گذشته چندین بار شاهد پیک شیوع بیماری کرونا بوده و هم مردم و هم بازاریان از این وضع خسته و نگران بودند اما تعامل و همکاری بازاریان و کسبه در تعطیلی بازار طی چند ساعت سبب مدیریت خوب ستاد کرونا در راستای کنترل این بیماری در شهرستان شد.
مهندس عبدالقدیر کریمی با اشاره به عملکرد خوب اتاق اصناف و بازاریان خاطر نشان کرد: عملکرد خوب اتاق اصناف و بازاریان در زمان برگزاری انتخابات و کنترل شیوع بیماری کرونا قابل دفاع بود و این عملکرد سبب کاهش بسیاری از آسیب های احتمالی در شهرستان شده است.
وی ادامه داد: بازاریان گنبدی خدمات بسیار خوبی به مردم شهرستان ارائه داده و همواره تعامل خوبی با دستگاه اجرایی به ویژه فرمانداری دارند.
سیستم اداری و حسابداری اتاق اصناف به سیستم مکانیزه و اتوماسیون مجهز شد
رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از اقدامات موثر و خوب اتاق اصناف در چندین ماه گذشته تجهیز حسابداری و بخش اداری به سیستم اتوماسیون و مکانیزه بوده که سبب شفافیت در کار و کوتاه شدن زمان در ارائه خدمات است.
وی تصریح کرد: برای کنترل و کاهش شیوع بیماری کرونا در زمان اوج پیک این بیماری هشت نقطه حساس و پر تردد شهر گنبدکاووس شناسایی و بازرسین در این نقاط مستقر شده تا ضمن تنظیم بازار از شیوع این بیماری از طریق بازار جلوگیری شود.
عبدلی گفت: سیستم اطلاع رسانی اتاق اصناف به روز شده و آخرین اطلاعات اتاق اصناف و اطلاعات مربوط به بازاریان مستقیما به کسبه اعلام می شود.
وی بیان کرد: 14 هزارو 500 صنف در قالب 50 اتحادیه و 18 نیروی انسانی در اتاق اصناف مشغول فعالیت در گنبدکاووس هستند

 

ارسال نظر

آخرین اخبار