مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مداحان و هیئت های مذهبی که در جهت ترویج اسلام ناب محمدی تلاش می کنند خط نگه دار و فرماندهان نبرد فرهنگی علیه دشمنان هستند.

مداحان فرماندهان نبرد فرهنگی علیه دشمنان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سراج24، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در نشست صمیمانه با مداحان و هیات‌های مذهبی استان اظهارکرد: مداحان و هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی فرماندهان واقعی میدان نبرد جنگ فرهنگی علیه دشمنان نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر گسترش و تثبیت هیات‌های مذهبی در استان گفت: سنگری که دشمن امید دارد با نفوذ در آن بتواند بین مردم و رهبر، نظام و همه ارزش‌های دینی فاصله بیندازد همین سنگر هیات‌های دینی است که اگر خدای نکرده راه نفوذ دشمن باز شود اثرات جبران ناپذیری دارد.

وی افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما تعصب بی منطق به هیچ چیز و هیچکس نداریم و اگر به اهل بیت و قرآن تعصب داریم هزاران دلیل منطقی در پشت آن قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی کارآمدترین نسخه در دفاع از دنیا و آخرت انسان‌ها است، افزود: هرگز در طول تاریخ دیده نشده که یک شخصیت ملی برای دفاع از کشور جان داده باشد در حالی که جوانان انقلابی ما برای دفاع از خاک و ناموس و نظام جان خود را فدا کردند.

گرزین تصریح کرد: مداحان ثابت کردند بهترین تضمین کننده دنیا و آخرت مردم تفکر دینی است و در روزهای سخت یاریگر مردم بودند.

وی تصریح کرد: مداحان و هیات‌های مذهبی در دوران سیل و کرونا با تهیه غذای گرم، بسته‌های معیشتی و کمک جهیزیه به کمک نیازمندان شتافتند و در این راه تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نبودند.

وی با بیان این مطلب که دشمن به دنبال آن است که هیات‌های مذهبی میدان را خالی کنند، بر فعالیت گسترده هیات‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: همه باید مثل حاج قاسم مرد میدان باشیم و این موضوعی است که دشمن تحمل نمی‌کند و به همین دلیل او را به شهادت رساندند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار