به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛

برای مقابله با آتش سنگین توپ خانه ی دشمن در جنگ نرم لازم است تا جوانان بصیرت و بینش خود را بالاببرند.

تنها راه مبارزه با جنگ فعلی دشمن افزایش بصیرت است / جنگ امروز به مراتب سخت تر از فتح خرمشهر است

به گزارش گلستان24؛ امروز مصادف است با حماسه سوم خرداد، سالروز پیروزی خرمشهر و روز ایثار و فداکاری؛ این روز همان طور که گفته شد روز مقاومت مردم ایران در مقابل ظلم واستکبار و ت قدرت شرق و غربی بود که جوانان ایرانی با دست خالی توانستند این شهر را از دست دشمن در آورند.

در زمان حال نیز همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند«خرمشهر ها در پیش است»،این بدین معنا است که دشمن همانند حمله گسترده خود به خاک ایران و تصرف بخشی از خاک کشور در دوران دفاع مقدس، امروز هم در حال حمله به کشور است و نیاز است جوانان این مرز و بوم مانند گذشته با دستی هرچند خالی به مصاف این دشمن تا دندان مسلح و امکانات بروند و اجازه ی پیشروی به آنان را ندهند.

هرچند دشمن در خارج از مرزها نیز توطئه های مسلحانه بر علیه کشور راه انداخته که برای مثال نظیر آن را در گروه تروریستی داعش و همچنین گروهک های غرب کشور به خوبی مشاهده کرده ایم، ولی چیزی که در حال حاضر مهم است، جنگ نرم دشمن علیه خاک کشور است.

چرا که دشمن، بزرگترین تکنولوژی روز دنیا را در خصوص رسانه و فضای مجازی در اختیار دارد و از طریق آن هر لحظه و هر ثانیه از نیروهای کشور ما تلفات می گیرد؛زمانی دشمن از فرسنگ ها دورتر با توپ و تفنگ بر علیه کشور ما یکه تازی می کرد؛ ولی اکنون دشمن همراه و در خانه های ما در حال بمباران است.

فتح خرمشهر توسط جوانانی که  بعضا به سن بلوغ هم نرسیده بودند تئوری شد برای اینکه اگر به توان داخلی اعتماد داشته باشیم خواهیم توانست دشمنان قدرتمند خود راشکست دهیم.

حال که دیگر روزهای مانند سوم خرداد سال 1361، کشور درگیر توپ و تانک نیست، جوانان باید به جای سلاح بر دست گرفتن، قلم به دست بگیرند و بصیرت خود و اطرافیانشان را افزایش دهند؛ چرا که تنها راه مبارزه با جنگ فعلی که دشمن علیه کشور راه انداخته همین است.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار