شهردار گرگان از اتمام مرحله نخست واکسیناسیون پاکبانان علیه ویروس کرونا خبر داد.

پایان واکسیناسیون پاکبانان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان گفت: طی دوماه گذشته عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری در دستور کار قرار گرفت و پاکبانان به نوبت  به مراکز بهداشت معرفی شدند.

شهردار گرگان از پایان یافتن تزریق واکسن در مرحله نخست خبر داد و گفت:۴۱۰ نفر از پاکبانان مناطق سه گانه شهرداری و ۱۶ نفر از کارکنان غسالخانه آرامستان امامزاده عبدالله (ع) دوز اول واکسن را دریافت کردند.

دادبود ادامه داد: با توجه به طی شدن بازه زمانی لازم، این کارکنان باید منتظر باشند تا زمان مناسب برای تزریق دوز دوم واکسن اعلام شود.

او افزود: شهرداری گرگان ۵۴۷ پاکبان دارد که برخی از آن‌ها از واکسیناسیون جا ماندند و نام آن‌ها به زودی در فهرست قرار می‌گیرد.

دادبود با اشاره به اینکه عده‌ای از پاکبان‌ها تمایلی به واکسینه شدن ندارند، گفت: عده‌ای نیز بنا بر دستورات پزشکی از تزریق واکسن منع شدند.

او گفت: واکسینه کردن سایر کارکنانی که در معرض ابتلا به بیماری کووید ۱۹ قرار دارند از برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان است که در همین راستا کارکنان واحد‌های دفع پسماند و مددسرا (محل نگهداری متکدیان و کارتن خواب‌ها) در اولویت بعدی قرار دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار